توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق و احتکار ۳۳ تُن کالای اساسی در بازار تهران

تهران بزرگ - ایرنا - توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال و کشف احتکار ۳۳ تُن مواد خوراکی در بازار از اهم توفیقات پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایرنا، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ روز یکشنبه در مورد کشف انبار احتکار کالا در محدوده بازار تهران، گفت: اقدامات اطلاعاتی پلیس حاکی از این بود که مقادیری مواد خوراکی در انباری در چهارراه مولوی تخلیه و دپو شده که در بازرسی ماموران از این محل مشخص شد کالاهای مکشوفه در سامانه انبارها ثبت نشده است.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری افزود: این مقادیر کالاهای اساسی شامل قند، شکر، برنج و روغن بود که اسناد گمرکی آنها هم مربوط به سال‌های گذشته بود که انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضایی ارجاع شد.

توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق و احتکار ۳۳ تُن کالای اساسی در بازار تهران

توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران

سرهنگ افشاری در خبری دیگر هم از کشف بیش از ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در این خصوص افزود: افرادی در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش موتورسیکلت سنگین غیرمجاز می کردند و باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سی سی در معابر عمومی ممنوع است، کارآگاهان این پلیس با حضور در محل(خیابان هلال احمر) موتورها را رویت و در نهایت موتورهای مذکور را توقیف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد موتورسیکلت‌های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و همه ارکان موتورسیکلت مخدوش شده و مالکین از ارائه اسناد و مدارک گمرکی اظهار عجز کردند.

سرهنگ افشاری افزود: موتورهای کشف شده شامل تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین cb۱۳۰۰ قاچاق بوده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ این بخش پلیس تماس بگیرند و مراتب را گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha