پیام تسلیت مسوولان و دستگاه‌های استان همدان در پی شهادت رئیس جمهور

همدان- ایرنا- شخصیت‌ها و مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف استان همدان در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهانش با انتشار پیام‌هایی مراتب تسلیت خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسوولان و شخصیت‌های استان همدان در پیام‌هایی جداگانه شهادت آیت الله دکتر «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز در سانحه سقوط بالگرد در سفر به آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند که در زیر بخشی از آنها آورده شده است.

تسلیت امام جمعه و استاندار همدان در پی شهادت آیت الله رییسی

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی ایران اسلامی حضرت آیت‌الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی، عنوان کردند که رئیس جمهور شهید در دهه‌ اخیر در زمره خدوم‌ترین و ساده زیست‌ترین مسئولان کشور بود، سال‌ها در جوار حرم امام هشتم به عنوان خادم‌الرضا (ع) خدمت‌رسانی کرد و همواره به عنوان یار وفادار و دیرین رهبری معظم انقلاب گام برداشت.

در پیام تسلیت مشترک آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است:

خبر شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، سیدمحرومان حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در پی وقوع سانحه جان‌کاه سقوط بالگرد، قلب‌ ملت ایران را مقارن با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در بهت و اندوه فرو برد و بدون شک این ضایعه، فقدانی بزرگ و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده معزز ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در حین سفر استانی نشان از مردمی‌بودن، خدمتگزاری و خدمت‌رسانی دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در راستای سیاست‌های انقلاب‌اسلامی است.

فرمانده سپاه همدان: رییس جمهور خدوم از تلاش برای رفع مشکلات کشور لحظه ای غافل نشد

بخشی از متن پیام تسلیت فرماندهی (سردار پاسدار مظاهر مجیدی) و نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین علیه السلام به مناسبت شهادت ریاست جمهوری به شرح زیر است:

شهادت مدافع و زبان گویای حق و دفاع از احکام الهی، خادم دلباخته ی آستان رضوی، امامت و ولایت، پاسبان حضرت ولی الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء و رئیس جمهور خدوم و انقلابی را که از تلاش برای رفع موانع و مشکلات کشور لحظه‌ای غافل نشد و شبانه روز برای خدمت به این مردم ولایتمدار جهاد کرد و در نهایت مزد خود را با شهادت در شب ولادت ثامن الائمه علی ابن موسی الرضا علیه السلام از درگاه خداوند متعال دریافت کرد موجب تأثر و تالم گردید.

اینجانبان فقدان این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و حوزه‌ای علمیه و عموم ملت شریف ایران و همه بازماندگان خصوصاً همسر و فرزندان محترم تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می نمائیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه همدان: آیت الله رییسی نمونه ای ارزشمند و بزرگ برای همه ملت ایران به ویژه جوانان و دانشجویان بود

در پیام تورج الوانیان رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان همدان آمده است:

خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و جهادی کشورمان و همراهان خدوم ایشان در پی وقوع حادثه تلخ و اندوهبار سقوط بالگرد، قلب های ملت ایران را متأثر و غمگین کرد، بدون شک عروج ملکوتی یار وفادار رهبر عظیم الشأن انقلاب فقدانی بزرگ، جبران ناپذیر و داغی است که به آسانی تسلی نمی یابد.

به یقین آیت الله رییسی نمونه ای ارزشمند و بزرگ برای همه ملت ایران به ویژه جوانان و دانشجویان بود که در مسیر خدمت به مردم جان خود را تقدیم انقلاب، مردم و رهبر عزیزمان کرد و نامی ماندگار از خود برجای گذاشت.

حضور در بین مردم، شوق خدمت به محرومان و مواجهه مستقیم و صمیمی با آنها، ساده زیستی، روحیه جهادی، صفای باطن، تواضع مثال زدنی، تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات و مسائل کشور از مهم ترین ویژگیهای رییس جمهور شهید در تمام ادوار مسئولیت و خدمت خالصانه وی بود.

مدیرکل بهزیستی همدان: شهادت رییس جمهور ملت ایران را در اندوهی عمیق فرو برد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در پی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: عروج آسمانی و شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب، خدوم و مغتنمِ جمهوری اسلامی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، آقای دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، آقای مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و شماری از همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در حین خدمت به مردم، خبری جانکاه بود که همه ملت ایران را در اندوهی عمیق فرو برد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان: رئیس جمهور مردمی، پرتلاش، خستگی ناپذیر و محبوب مردم ایران بود

مرضیه یونسی با صدور پیامی شهادتِ خادمانِ ایران و اسلام رئیس محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرِ تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی و جمعی از عزیزان هممراه را در حادثه‌یِ دردناکِ سانحه هوایی به ساحتِ مقدسِ امامِ زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت شهیدپرورِ ایران تسلیت گفت.

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی ، پرتلاش ، خستگی ناپذیر ومحبوب مردم ایران آسمانی شد.

مدیرکل صمت استان همدان: رییس جمهور همه عمر پربرکت خویش را در راه خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی و اعتلای دین و انقلاب سپری کرد

در پیام احمد شانیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان آمده است:

شهادت خادم رئوف القلب امام رضا(ع)، سردار سرافراز عرصه خدمت، فدایی ملت و ولایت و رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان و یاران صدیق ایشان را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت ولی عصر( ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی)، عموم ملت بزرگ ایران، خانواده محترم و فرزندان داغدار این عزیزان و همه مسئولان و اعضای دولت انقلابی به ویژه مردم ولایی استان همدان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

آن مرد الهی و خادم شایسته و واقعی ملت همه عمر پربرکت خویش را در راه خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی و اعتلای دین و انقلاب سپری کرد و بدون شک شهادت والاترین اجر و پاداش برای سال ها مجاهدت خالصانه و تلاش خستگی ناپذیر و جهادی این شهید عالی قدر عرصه مقدس خدمت بود و به یقین نام و یاد نیک این خدمتگزار صدیق و دلسوز نظام اسلامی برای همیشه در خاطر شریف مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان: مداومت سید محرومان در حل مشکلات مردم مثال زدنی و برای همه مسوولان الهام بخش بود

در پیام رسول شیدایی آمده است:

بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلّی نمی‌یابد.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و همچنین شهادت جانسوز در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان، متولّیان کشور و دانش آموزان عزیز بوده است و سرلوحه آنان خواهد بود و قطعا فرزندان این آب و خاک با تأسی از خدمات جهادی این سید مظلوم و مردمی، از این مرز و بوم ایرانی آباد و سربلند خواهند ساخت.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان این ضایعه بزرگ و غیر قابل باور را به محضر حضرت بقیه الله ارواحنا فداه، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفظه، مراجع عظام تقلید و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند رحمان‌ علوّ درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را برای این شهدای والامقام و برای خانواده معظم آنان صبر و شکیبایی مسئلت‌ دارم.

مدیرعامل هلال احمر همدان: این داغ تا ابد بر قلب ما سنگینی خواهد کرد

در بخشی از علی سنجربگی آمده است:

به راستی که داغ و اندوه بی‌پایان و موج خروشان غم از دست دادن بزرگ مردانی که همواره پیش‌قدم در خدمت به میهن سرافراز اسلامی و مردم بوده‌اند تا ابد بر قلب ما سنگینی خواهد کرد.

با قلبی آکنده از حزن، این مصیبت طاقت‌فرسا را به ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفته و از خداوند باریتعالی برای روح پاک و پرفتوح تمامی شهدای سقوط بالگرد، عالی‌ترین درجات اُخروی، رحمت و مغفرت الهی را خواستاریم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به درجه رفیع شهادت رسید.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha