استاندار همدان: شهید رییسی مرد خستگی ناپذیر در راه خدمت به مردم و کشور بود

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: شهید رییسی برای رسیدگی به کار مردم شب و روز نمی شناخت و مرد خستگی ناپذیر در راه خدمت به ملت و کشور بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد در پیش خطبه نماز جمعه این هفته همدان افزود:حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای خدمت در جزو مراسم‌های بی‌مانند و عمق قدرشناسی مردم بود.

استاندار همدان گفت: از زمان ارتحال ملکوتی امام راحل، چنین تشییع پیکرهایی سابقه نداشت و مراسم شهید قاسم سلیمانی را هم بتوان مشابه همین حضور حماسی دانست.

وی اضافه کرد: مردم کشورمان با همه مشکلات و مسایلی که دارند نسبت به خادمین خود اینگونه ابراز احساسات می‌کنند و باید قدردان این نعمت بزرگ بود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: مهم‌ترین خصلت شهید رییسی روحیه خدمتگزاری بود که در همه حال نگاه وی به این مسأله بود و از همان سال‌های اول انقلاب که دادستان همدان بودند، بواسطه همین حضورش عنایت ویژه به مردم همدان داشت.

وی، خستگی ناپذیری در راه خدمت را از ویژگی‌های شهیدجهور دانست و گفت: در راه خدمت به مردم بیش از سایر مسوولان اصرار می‌ورزید و در دولت سیزدهم همواره متواضع و فروتن بود و توجهی به جایگاه خود نداشت.

استاندار همدان ادامه داد: ولایت پذیری شهید رییسی زبانزد بود و در نشست‌هایی که مسوولان به محضر مقام معظم رهبری می‌رسیدند، همواره تاکید بر این موضوع داشت که سرباز ولایت است و هیچ گاه مغایر با دیدگاه رهبری اقدامی نمی‌کرد.

وی ساده زیستی، پاک دستی و مبارزه با فساد را از ویژگی‌های خاص شهید رییسی دانست و گفت: همواره تاکید داشت یا قول ندهیم یا اگر هم داده شد باید انجام داد.

قاسمی فرزاد یادآور شد: شهید رییسی به هنگام تحویل دولت، تمام امکانات کشور را برای رفع کرونا بسیج کرد و قبل از کشورهای پیشرفته دنیا بر این ویروس غلبه کردیم و نشان از اراده وی در اعتماد به نخبه‌های جوان کشور در حوزه علمی بود.

وی، پیگیری اشتغال و مسکن جوانان را خط مشی همیشگی شهید جمهور دانست و گفت: شهید جمهور پس از ۱۷ سال که تنها ۳۰ درصد از خط انتقال آب از تالوار تا همدان پیشرفت فیزیکی داشت، تامین بودجه تکمیل این طرح را در دستور کار قرار داد و به سرعت این پروژه ظرف ۶ ماه به سرانجام رسید.

استاندار همدان افزود: آب شرب و بهداشتی از این انتقال تامین شده و طعم آب ممکن هست که به دلیل املاح تغییراتی داشته باشد با قول وزیر نیرو جهت تامین دستگاه اوزون به ارزش ۴ هزار میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد: در آخرین دیدار با رییس جمهور شهید در جلسه مشترک هیات دولت و استانداران، ایشان تاکید کرد که سال آخر دولت هستیم و انتخابات نزدیک است، مبادا توجه به نیاز ما به رای مردم باشد که کاری انجام بدهید بلکه خدمت بی منت و خالصانه باید همواره در دستور کار باشد.

استاندار همدان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز گفت: کار برای رییس جمهورهای آینده سخت خواهد بود چرا که تراز کار و خدمت به مردم را شهید رییسی بالا بردن و رییس جمهور آینده باید بیشتر تلاش کند.

وی همچنین با اشاره به شهید امیر عبدالهیان گفت: تمام عمر خود را صرف مستضعفان و محرومان کرد و در ارتباط با غزه دیپلماسی قوی را در میدان پیاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha