معاون استاندار اصفهان: برقراری عدالت، اصلی‌ترین نیاز ورزش استان است

اصفهان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: برقراری عدالت، توجه و فراهم کردن امکانات برای بیش از ۵۰ هیات و تمام نواحی، نیاز اساسی ورزش در این استان است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: از طرف دیگر ورزش استان در بُعد جنسیتی نیز اشکالاتی دارد بویژه در شهرستان‌ها باید شاهد ارائه امکانات عادلانه ورزشی به بانوان باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش بصورت رَسته‌ای و رشته‌ای اضافه کرد: مقوله ورزش در استان باید «ورزشکار» و «هیات» محور و بطورکلی مبتنی بر شاخص تخصصی ورزش باشد و باید بدانیم که همه رشته‌ها ارزشمند هستند و هدفشان ارتقا سلامت و تعالی جامعه است.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی بدون فعالیت‌ ورزشی به مراتب از میزان کنونی بیشتر خواهد بود، گفت: از طرف دیگر انسانیت، احترام به بزرگترها، حُریت، معرفت و سلامت جسم نیز از نتایج و اهداف ورزش به شمار می‌رود.

معاون استاندار اصفهان: برقراری عدالت، اصلی‌ترین نیاز ورزش استان است

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: در بکارگیری جوانان در سِمَت‌های مختلف، شعار بسیار است، اما هر زمان جوانی به کاری گمارده شد با آماج حملات روبه‌رو می‌شود، این در حالیست که در جنگ تحمیلی که سخت‌ترین و پیچیده‌ترین حالت ممکن امنیتی بود با مجاهدت جوانان پیش رفتیم و در آن پیروز شدیم، بنابراین باید ضوابط در استفاده از نسل جوان نیز آسان باشد.

وی افزود: پیشکسوت‌گرایی در ورزش حائز اهمیت است زیرا بدون حضور این قشر در میادین، معرفت و اخلاق رو به انحطاط خواهد رفت.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان اصفهان نیز در این مراسم گفت: در امر تکمیل زیرساخت‌های ورزشی بگونه‌ای پیش رفته‌ایم که غیر از افتتاح‌های قبلی، از امروز تا هفته دولت در شهریور، بستر برای افتتاح هفتگی یک پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد.
جواد محمدی گفت: اکنون در استان اصفهان ٣١٠ هزار ورزشکار سازمان یافته، ٢ هزار و ٢٠٠ باشگاه ورزشی و ٣١٠ تشکل حوزه جوانان داریم و سال قبل ۵٠٠ میلیارد ریال به هیات‌های ورزشی کمک کردیم.
وی تصریح کرد: توسعه ورزش روستایی، تجهیز پایگاه بسیج و کسب مقام نخست در ورزش بانوان در جشنواره پارسال شهید رجایی، بخشی از عملکرد ما در حدود ۷۵۰ روز اخیر بود.

به گزارش ایرنا، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان سیدمهدی صدری جایگزین جواد محمدی شد.

صدری، متولد اصفهان، دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک و کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی، پیش از این در مسوولیت‌های مختلف از جمله رئیس سازمان ملی جوانان اصفهان، مدیرکل دفتر ازدواج سازمان ملی جوانان کل کشور، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری و معاون وزیر ورزش و جوانان در دولت دهم خدمت کرده است.

او در رشته رزمی جودو با اخذ کمربند مشکی همچنین در رشته‌های تکواندو، والیبال و بدنسازی سابقه فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha