استاندار بوشهر: یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی برای ایرانیان جاودانه شد

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: ویژگی بارز شهید آیت‌الله رئیسی که اخلاص، خدامحوری و خدمت رسانی صادقانه بود، برای ایرانیان جاودانه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز یکشنبه در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت در پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی مجاهد خستگی‌ناپذیر بود و تمام تلاش خود را در راستای تحقق مطالبات مردم و پیشرفت جامعه اسلامی قرار داد.

وی بیان کرد: نام و خدمات شهدای سانحه بالگرد در قلب همه ملت ایران جای گرفته و در این راستا خدمات و نام رئیس جمهور شهید در ایران ماندگار و جاودانه شد.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به خدمات کادر پروازی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور اظهار کرد: زنده یاد محسن دریانوش خلبان متعهد و انقلابی ۱۴۰۰ ساعت پرواز در کارنامه پروازی داشت و بهروز قدیمی با ۲۶ سال سابقه خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران از سابقه درخشان پروازی برخوردار بود.

وی با با بیان خاطراتی از سفر رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به استان بوشهر عنوان کرد: تمام تصمیم‌های رئیس جمهور مردمی دولت سیزدهم بر اساس درخواست‌های مردم بود و در سفرهای اول و دوم به بوشهر برای تسریع در اجرای طرح‌های استان، ۷۰ هزار میلیارد ریال از منابع نفت و ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار شد.

محمدی زاده ادامه داد: در سفر دوم شهید جمهور به استان ۲ سد اخند و باغان به بهره‌برداری رسید که این طرح‌های به افزایش ذخایر آبی استان بوشهر کمک وافری کرده است.

وی گفت: با توجه به اینکه ۹۰ درصد آب مورد نیاز استان بوشهر از خارج از استان تامین می‌شد شهید رئیسی تصمیمات مهمی در تولید آب در داخل استان اعمال کرد و اکنون طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

استاندار بوشهر از تسریع اجرا سد دالکی و دشت پلنگ با مصوبه رئیس جمهور شهید خبر داد و بیان کرد: سد دالکی که پیشرفت آن قبل از دولت سیزدهم در مدت ۶ تا هفت سال ۲۳ درصد بود در مدت ۲ سال به ۵۷ درصد افزایش پیدا کرد.

محمدی‌زاده ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی ۲ سد باهوش و دهرود از دیگر تصمیم‌های ارزشمند رئیس جمهور شهید برای استان بوشهر است که بدون تردید مردم قدرشناس استان این خدمات را فراموش نمی‌کنند.

وی افزود: در حوزه آب طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان بوشهر از جمله در جوار نیروگاه اتمی در حال ساخت است.

محمدی زاده عنوان کرد: سرعت بخشی به طرح‌های راهسازی، آبرسانی، ساخت مسکن، حوزه بهداشت و درمان، واگذاری زمین به جوانان و طرح‌های مختلف دیگر از جمله خدمات ارزنده شهید آیت‌الله رئیسی برای استان بوشهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha