شهردار حمیدیا یزد: ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است + فیلم

یزد- ایرنا- شهردار شهر حمیدیا گفت: طرح ساماندهی بلوار شهید دشتی در چهار مرحله در حال اجرا است که این طرح نقش مهمی در تسهیل تردد شهروندان و وسایل نقلیه در محدوده ورودی استان از سمت استان کرمان دارد.

"علی‌مراد الله‌وردی " روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان به اینکه بلوار شهید دشتی یکی از ورودی‌های اصلی این شهر و مرکز استان یزد است، افزود: مرحله اول ساماندهی این بلوار پر رفت و آمد اواخر سال گذشته آغاز شد که با همکاری مردم و طبق یک برنامه مشخص در حال اجراست.

وی یکی از معضلات بلوار شهید دشتی را بار ترافیکی بالای آن دانست، گفت: چهار راه حضرت امیرالمومنین(ع) در این بلوار یکی از نقاطی است که طرح آن تهیه و پس از اختصاص بودجه این چهار راه به تقاطع غیرهمسطح تبدیل می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اولین بریدگی بلوار شهید دشتی بار ترافیکی زیادی را دارد که‌ بزودی این بریدگی حذف و دوربرگردان مناسب و استاندارد در حوالی بوستان ناجی ایجاد می شود که باعث تسهیل رفت و آمد شهروندان خواهد شد.

شهر حمیدیا از توابع بخش مرکزی شهرستان یزد است که این شهر از محله‌های رحمت‌آباد، نجف‌آباد ، قاسم‌آباد جدید (قاسم نقی)، اسدآباد، شهرک قدس ، شهرک کوثر ، شهرک لاله تشکیل شده‌ است.

شهر حمیدیا بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha