۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبر: 85164591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه فجر فارس: موانع پیش‌روی صنعت برداشته شود

شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه فجر فارس، با بیان اینکه بخش عمده صنعت کشور دچار مشکل شده است، گفت: باید در جهت رفع موانع و گره گشایی از مشکلات گام برداریم.

به گزارش یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس، سردار یدالله بوعلی در مراسم معارفه مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز افزود: مشکلات هر یک از صنایع و واحدهای صنعتی باید ابتدا عارضه یابی شده و پس از مشخص شدن مشکل اصلی نسبت به حل آن اقدام شود.

وی ادامه داد: برخی مواقع مسایل و مشکلات چندان پیچیده، تخصصی و سخت نیست و با رایزنی و هماهنگی می توان آنها را حل و فصل کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار کرد: امروز می توانیم ادعا کنیم که طی یک سال گذشته، مجموعه سپاه و بسیج در هرکجا که ورود کردند موفق شدند کاری را به سرانجام رسانده و مشکلی را حل کنند.

سردار بوعلی گفت: استان فارس از استعدادهای درخشان، خلاق و مبتکر برخوردار است و با وجود چنین استعدادهایی در عمل نشان داده‌ایم که می توانیم کارهای خوب و بزرگی را انجام دهیم.

فرمانده سپاه فجر فارس: موانع پیش روی صنعت باید برداشته شود

بر اساس این گزارش، محمد رحمانی طی حکمی از سوی سردار سرتیپ یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس به عنوان مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز منصوب شد.

در حکم فرمانده سپاه فجر فارس خطاب به رحمانی آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، برنامه ها و وظایف محوله را به نحو شایسته ای انجام دهید و در جهت تحقق و پویایی بسیج ده ها میلیونی گام‌های موثری بردارید.

کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن در حوزه منطقه ویژه اقتصادی، شهرک صنعتی و معادن شهر شیراز فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha