۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85494189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کردستان میزبان مسابقات جام پرچم روستاییان کشور شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری و بومی محلی وزارت ورزش و جوانان گفت: مسابقات ملی جام پرچم در سه رشته از اول تا هجدهم مردادماه به میزبانی استان کردستان و شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرام عظیمی شامگاه چهارشنبه در نشست تخصصی مسئولین ورزش استان و وزارت ورزش و جوانان به منظور بررسی میزبانی سنندج از مسابقات جام فوتبال روستایی اظهار کرد: تاکنون چندین بازدید میدانی از مسائل سخت‌افزاری و محل اسکان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جام پرچم صورت گرفته است.

وی هدف از برگزاری نشست را همگرایی و هم افزایی بیشتر میان وزارتخانه و استان برگزار کننده مسابقات جام پرچم و همینطور بررسی اتفاقاتی که امکان دارد در زمان برگزاری مسابقات رخ دهد بود گفت: با توجه به تقسیم کار، به توافقات و اشتراکاتی رسیدیم و بنا شد کمیته‌های مختلف توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان برای این مسابقات تشکیل شود.

عظیمی گفت: همچنین بنا شد در این کمیته‌ها از تمامی ظرفیت‌های موجود در دفتر توسعه ورزش همگانی و روستایی وزارتخانه به منظور غنی‌سازی کمیته‌ها استفاده شود و ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم مسابقات را به گونه‌ای که شایسته بچه‌های روستایی و عشایری است برگزار کنیم.

وی یادآور شد: مسابقات جام پرچم در سه رشته مینی فوتبال، پرتاب وزنه و کاراته ویژه ورزش‌دوستان روستا و عشایر برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری و بومی ادامه داد: نماینده فدراسیون همگانی نیز در محل برگزاری مسابقات حضور پیدا کند و از نزدیک زمین‌های چمن استان را بررسی کند و فدراسیون روستایی و عشایری نیز همکاری ویژه و اختصاصی تری را با کارگروه ها داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha