فیلم| جزئیات تعریض جاده مرزن آباد-دزدبن کندوان از زبان استاندار مازندران

نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران گفت: موانع محور مرزن آباد - دزدبن واقع در جاده کندوان با تدبیر اندیشیده شده برطرف می شود.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری روز پنجشنبه در حاشبه بازدید از محور کندوان محدود مرزن آباد - دزدبن در گفت و گو با خبرنگاران بر ضرورت رفع موانع این محور پرتردد از سوی مسوولان امر تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی این طرح به طول حدود ۲۰ کیلومتر از سال ۱۳۸۹ شروع شد و بر اساس برنامه اعلامی قرار بود از حدود پنج کیلومتر درست در امتداد قطعه چهار آزاد راه تهران - شمال پیش از شهر مرزن آباد شروع و تا منطقه دزدبن در مسیر جاده کندوان ادامه یابد منتهی بنا به گفته برخی از کارشناسان و مسوولان روند اجرای این طرح به علت وجود موانع و بروکراسی های اداری با مشکلات و موانع فراوانی برخورد کرد به طوری که این وضعیت حتی به وقفه چندین ساله روند اجرای این طرح منجر شد.

رفع گره های کور ترافیکی در راستای بهره برداری از قطعه چهار آزاد راه تهران - شمال در محدوده شهری مرزن آباد، جلوگیری از یکطرفه شدن جاده کندوان در زمان اوج سفرها از منطقه دزدبن تا مرزن آباد و در نهایت رفع نگرانی و دغدغه چندین ساله ساکنان نقاط شهری و روستایی پیرامون بخش مرزن آباد ناشی از این معضل ادامه دار از مهم ترین اهدافی بوده که برای اجرای این طرح پیش بینی شده است.

جاده چالوس - کرج (کندوان) به طول حدود ۱۶۰ کیلومتر، تنها راه ارتباطی زمینی پایتخت به شهرهای گردشگرپذیر غرب مازندران است و این مسیر به خاطر برخورداری از چشم اندازهای منحصر بفرد و آثار طبیعی و تاریخی فراوان در تمامی ماه ها بویژه نیمه های نخست سال پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر است.

بازدید از شماری از طرح های عمرانی از جمله برنامه های امروز استاندار مازندران در غرب مازندران اعلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha