لزوم بهره گیری از فناوری روز و دانشگاه‌ها برای ساخت انواع پُل‌ در مازندران

نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران در حاشیه بازدید از روند اجرای پل چهارم صفارود رامسر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها در جهت کاهش بار ترافیکی این شهر گردشگری گفت در ساخت پل ها در این استان از فناوری نوین و ظرفیت دانشگاه استفاده شود.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری روز جمعه در دومین روز سفر شهرستانی به غرب مازندران در گفت و گو با خبرنگاران در رامسر افزود: احداث این زیرساخت نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی به ویژه در زمان حضور مسافر ایفا می کند و باید عملیات اجرایی آن با سرعت بیشتری انجام شود.
وی با اشاره به شهرت جهانی رامسر توضیح داد: در روند اجرای پل از فناوری‌های نوین و ظرفیت دانشگاه استفاده شود تا سازه‌هایی با این کاربری در سطح جهانی و نام و آوازه این شهر ساخته شود.
به گفته مسوولان امر برای احداث پل چهارم صفارود رامسر به ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
عملیاتی اجرایی ساختِ پل چهارم بر روی رودخانه صفارود در منطقه «خیابان شهید بهشتی» رامسر به منظور باز شدن گره ترافیکی این منطقه قرار بود که کلنگ احداث آن سال ۹۹ با اعتبار ۱۰ میلیارد به زمین زده شد.
این پل منطقه لات محله را به «لپاسر» متصل و کمک می کند تا بار ترافیکی ایجاد شده در منطقه لات محله که به دلیل تردد مسافران و گردشگران در مسیر رفت و برگشت ییلاق جواهرده در داخل شهر است، کاهش دهد.
طول این پل ۶۰ متر و عرض سواره آن ۱۳ و نیم متر است که با احتساب یک و نیم متر پیاده رو از هر طرف، به ۱۴ متر می رسد.
مسوولان امر می گویند قراردادی برای این طرح عمرانی با اعتبار برآورد شده منعقد شده است.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب مازندران واقع شده است.

استاندار مازندران از روز گذشته تا امروز از شماری از طرح های عمرانی غرب مازندران بازدید کرده است.

لزوم بهره گیری از فناوری روز و دانشگاه‌ها برای ساخت انواع پُل‌ در مازندران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha