۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85494440
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کمک یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی خیرین خلخال به خانواده زندانیان نیازمند

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان خلخال از جمع‌آوری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک برای کمک به این خانواده‌ها خبر داد و گفت: میزان کمک‌های مردمی به خانواده زندانیان در مقایسه با سال گذشته بیش از پنج برابر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی سلیمی روز پنجشنبه در مراسم روز نسیم مهر که با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم خلخال به خانواده‌های نیازمند زندانیان برگزار شد، افزود: در حالی که مجموع کمک‌های روز جشن نسیم مهر سال گذشته ۳۰۰ میلیون ریال بود در مراسم امسال خیرین این شهرستان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک کردند.

مدیرعامل انجمن حمایت خانواده زندانیان خلخال اظهار کرد: کمک‌های نقدی خیرین به خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان تنها مختص جشن نسیم مهر نبوده و این کار در طول سال و به اشکال مختلف صورت می‌گیرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: سال گذشته خیرین این شهرستان مبلغ سه میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال به صورت نقدی و ۱۵۰ بسته معیشتی به این امر خیر کمک کردند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۹۳ خانواده زیرپوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال قرار دارند و از انواع خدمات این انجمن از جمله کمک‌های نقدی، بسته‌های معیشتی، کمک هزینه درمان، ودیعه اجاره مسکن، لوازم تحریر و هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بهره می‌برند.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال یادآور شد: سال گذشته مبلغ سه میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال به صورت نقدی از سوی انجمن به حساب خانواده‌های زندانیان واریز شد و در کنار آن ۶۷۰ میلیون ریال در قالب کارت‌های هدیه در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفت.

سلیمی گفت: همچنین در این مدت بیش از ۷۰۹ بسته معیشتی در نوبت‌های متعدد بین خانواده‌های نیازمند زندانی توزیع شده است.

وی از جذب ۶۷ خانواده نیازمند زندانی جدید در انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال در سال گذشته و ۲ ماه اول امسال خبر داد و گفت: همچنین در این مدت ۳۰ خانواده نیازمند زندانی برای بهره‌مندی از کمک‌های کمیته امداد امام (ره) به این نهاد معرفی شده‌اند.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال از آزادی ۲۴ زندانی با کمک‌های جمع‌آوری شده از خیرین و همچنین کمک‌های مالی انجمن حمایت از خانواده زندانیان این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا ، در این مراسم که با حضور جمعی از خیرین خلخالی برگزار شد، رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال نیز با اشاره به آسیب‌های اجتماعی تهدید کننده خانواده زندانیان خواستار توجه جدی مسئولان و مردم به این امر شد.

مظفر رضایی با بیان اینکه حفظ خانواده زندانیان از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم‌تر از نگهداری یک زندانی در زندان است، گفت: در حالی که زندانیان از امکانات مطلوبی در زندان بهره‌مند هستند، با زندانی شدن سرپرست خانوار خانواده او کاملاً در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته و لازم است که به هر طریق ممکن از خانواده زندانیان حمایت شود.

در این مراسم به پاس قدردانی از خیرینی که در کمک نقدی به انجمن حمایت از خانواده زندانیان در طول سال گذشته کمک کردند ، از فرهود کاظمی، بهرام نقی‌زاده، رمضان جمشیدی، دکتر سارا جلیلی، دکتر سید مصطفی بهاءالدینی، منیژه نوعی، دکتر شاهین سیادتی، دکتر مریم نوعی، پیمان آسمانی، صادق آسمانی، کمال طاووسی، منیژه آذرشب و منوچهر رحمانی تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha