پیشرفت فیزیکی بزرگراه پارس‌آباد - سربند به ۹۰ درصد رسید

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی بزرگراه پارس‌آباد - سربند از ۲۰ درصد در سال ۱۴۰۰ به ۹۰ درصد در حال حاضر رسیده است.

به گزارش ایرنا ، سیدحامد عاملی روز جمعه در جریان بازدید میدانی از اجرای بزرگراه پارس‌آباد - سربند اظهار کرد: پروژه بزرگراه ۲۰ کیلومتری پارس‌آباد - سربند که بیش از ۱۰ سال قبل آغاز شد و در سال ۱۴۰۰ با پیشرفت فیزیکی ۲۰درصد از سوی دولت سیزدهم تحویل گرفته شد، در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۹۰ درصد رسیده است.

استاندار اردبیل همچنین از رفع موانع مربوط به میراث‌ فرهنگی و اجرای پل‌ها در این پروژه خبر داد و افزود: در هفته‌های آینده روند تیرگذاری پل‌ها و آسفالت‌ریزی آغاز می‌شود تا بزرگراه ۲۰ کیلومتری پارس‌آباد - سربند به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم منطقه پس از سال‌ها انتظار در پایان شهریور سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایرنا ، استان اردبیل از نظر شاخص‌های توسعه و شاخص بزرگراه از جمله استان‌های محروم کشور به شمار می‌رود و برای جبران این عقب‌ماندگی توسعه شبکه بزرگراهی در اولویت قرار می‌گیرد ، به طوری که در حال حاضر همه پروژه های بزرگراهی استان اردبیل دارای ردیف ملی هستند و به تدریج و بر اساس اولویت تردد و تصادفات جاده‌ای، قطعات تکمیل شده و زیر بار ترافیک می‌رود.

پیشرفت فیزیکی بزرگراه پارس‌آباد - سربند به ۹۰درصد رسید

آغاز بهره‌برداری همزمان از ۲ مدرسه در روستاهای پارس‌آباد

امروز و در جریان سفر روز جمعه سیدحامد عاملی به شهرستان پارس‌آباد، مدرسه سه کلاسه شهید فلاح اوزون‌تپه و مدرسه ۲ کلاسه فرهنگ خلیل‌لو در این شهرستان همزمان به بهره‌برداری رسید و کلاس‌های کانکسی در این مناطق جمع‌آوری شد.

امروز همچنین عملیات اجرایی احداث ۶ مدرسه در شهرستان پارس‌آباد با تعداد کلاس‌های ۶ تا ۱۵ کلاسه به صورت همزمان آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha