۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85494511
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ساختمان جدید دادگستری نقده افتتاح شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85494511
ساختمان جدید دادگستری نقده افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- ساختمان جدید دادگستری نقده روز پنجشنبه با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در این آیین گفت: این قوه از دیرباز در حوزه اعتبار با مشکلاتی روبرو بود ولی با توجه ویژه رییس قوه قضاییه درخصوص تامین اعتبار مالی، پشتیبانی و رفاهی که صورت گرفته، امسال شاهد ارتقای بودجه از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال به ۴۳۰ هزار میلیارد ریال هستیم.

ابراهیم شاهرخیان افزود: با استفاده از ظرفیت و محل اعتبارات خاص، امسال در آذربایجان غربی شاهد کمبودها و کاستی ها از لحاظ تامین اعتبار نخواهیم بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی هم در این جلسه اظهار کرد: شهرستان نقده یکی از حوزه های قضایی مهم استان هم از مسائل زیست محیطی و هم اقتصادی به علت قرار گرفتن در مسیر گمرک تمرچین و مسیر زائران اربعین است.

ناصر عتباتی اضافه کرد: این شهرستان از لحاظ وضعیت فیزیکی و ساختمان دادگستری در مضیقه بود و با افتتاح این ساختمان جدید شاهد این هستیم که این مشکل در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و رعایت شأن همکاران رفع شده است.

ساختمان جدید دادگستری نقده با فضای فیزیکی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در سه طبقه در راستای خدمت رسانی به مردم این حوزه افتتاح و مقرر شده محاکم در آن مستقر و پس از بازسازی ساختمان قدیم از آن به عنوان دادسرای عمومی و انقلاب این حوزه قضایی استفاده شود.

معاون قوه قضاییه همچنین از ساختمان جدید در حال احداث دادگاه بخش محمدیار بازدید کرد.

ساختمان جدید دادگستری نقده افتتاح شد

دادگاه محمدیار با فضای فیزیکی یک هزار و ۵۵۰ مترمربع در سه طبقه با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال احداث است.

با تکمیل این پروژه به زودی شاهد افتتاح آن در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم حوزه قضایی محمدیار خواهیم بود.

نقده از شهرستان های جنوبی آذربایجان غربی بوده و محمدیار نیز یکی از بخش های این شهرستان به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha