مجتمع قضایی شهید رییسی در ارومیه افتتاح شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹
کد خبر: 85512849
مجتمع قضایی شهید رییسی در ارومیه افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- مجتمع قضایی شهید رییسی ارومیه در آستانه هفته قوه قضاییه با حضور ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی روز سه شنبه در این آیین اظهار کرد: بخشی از مشکلات کمبود فضای اداری دادگستری آذربایجان غربی با افتتاح مجتمع قضایی شهید رییسی رفع می‌شود.

ناصر عتباتی افزود: با تجهیز این ساختمان، شعب خانواده دادگستری آذربایجان غربی به این محل انتقال یافته و یک طبقه نیز مختص رسیدگی به پرونده های حقوقی مهم خاص در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این پرونده‌های حقوقی خاص در حوزه پرونده های له یا علیه ادارات، مدیریت شهری، اختلافات شهروندان با مجموعه ادارات، ارگان ها و شهرداری ها در نظر گرفته شد تا شعب بدوی و تجدیدنظر تخصصی یک بسته کامل قضایی را تشکیل دهند.

مجتمع قضایی شهید رییسی در ارومیه افتتاح شد

وی اضافه کرد: با اختصاص این ساختمان ضمن فنی‌تر و تخصصی‌تر شدن رسیدگی‌ها، رضایتمندی بیشتری در همکاران قضایی، اداری و مردم ایجاد خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به حادثه تلخ شهادت شهدای خدمت گفت: این ایام مواجه بودیم با حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رییس جمهور و همراهانش که به همین دلیل در جهت گرامیداشت این شهید خدمت، نام این ساختمان با عنوان مجتمع قضایی شهید رییسی نام گذاری شد.

مجتمع قضایی شهید رییسی در ارومیه افتتاح شد

عتباتی افزود: با تمسک به ارواح قدسی این شهیدان و عنایت حق تعالی این محل مکانی برای احقاق حق، اجرای عدالت و برقراری نظم و امنیت و حفاظت از بیت المال و محل خدمت خالصانه ای برای مردم استان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha