۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85495177
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه موقت نوشهر: قانون مناطق حفاظت شده البرز مرکزی بازنگری شود

نوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت نوشهر گفت: بازنگری قانون مناطق حفاظت شده البرز مرکزی با هدف رفع مشکلات مردم و سرمایه‌گذاری بیشتر در غرب مازندران ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید قوانین دست و پاگیر نظیر قانون مناطق حفاظت شده البرز مرکزی را بردارند تا سرمایه‌گذاری در فرآیندی آسان‌تر برای این مناطق اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: ما در این شهرستان مشکلات عدیده‌ای داریم. مسوولان امر بیایند درد اهالی را بشنوند. امروز جوانان ما در منطقه برای مسکن مشکل دارند و نباید بیشتر دچار مشکل شوند.

امام جمعه موقت نوشهر افزود: مجلس شورای اسلامی باید وفاق ملی و انسجام ملی را بیشتر کند. وظیفه مجلس این است که مشکلات مردم را شناسایی و قوانینی را تصویب کند که بار مشکلات مردم کمتر شود.

آل حبیب با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: شهید جمهورمان صفحه‌ جدیدی را در مسیر خدمت به مردم باز کرده و رفتار مدیریتی‌اش الگوی خوبی برای مسوولان است. تجمل‌گرایی برای مسوولان سم است. مسوولان توجه داشته باشند که ابتدا باید مدافع دین و ارزش‌های دینی باشند. باید مراقبت کنیم تا از دو قطبی شدن کشور که برخی به دنبال آن هستند پیشگیری شود.

خطیب جمعه موقت نوشهر ادامه داد: کشور ما به برکت ایمان مردم و اعتقاد و پایبندی آنان به قرآن و اهل بیت(ع) بیمه شده و مورد عنایت و لطف خدای تبارک و تعالی و پیامبر اکرم(ص) است.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: اگرچه امام(ره) از میان ما رفت، اما رهبر معظم انقلاب نیز کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی در این سال‌های پر خظر هدایت کرده‌اند و انقلاب اسلامی با قدرت به پیش می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha