۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85471999
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت نوشهر: مسوولان به نگرانی های مردم بیشتر توجه کنند

نوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت نوشهر گفت : مسوولان لازم است به نگرانی های مردم و جامعه بیشتر توجه و برای حل آن ها تدبیر کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: ایران اسلامی امروز دنیا را به تعجب وا داشته و زیر و رو کرده است، چرا در دورن مسوولان همت شان را نمی گذارند تا این مردم خوب زندگی کنند؟، تربیون نمازجمعه مکانی است که باید حرف مردم را بزند.

وی اظهار کرد: مسوولان توجه کنند این مردم بوده اند که تاکنون در همه شرایط اجتماعی و سیاسی ایستاده اند و وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند و امروز نیز هم وفادار هستند، رییس جمهور مردمی دولت سیزدهم تلاشش را می کنند اما برخی از مسوولان به نظر می رسد چوب لای چرخ امور می گذارند و مشکل ایجاد می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت بیش از پیش فساد اقتصادی و اداری در کشور خاطرنشان کرد: وقتی انقلاب اسلامی امروز به این عظمت و پیشرفت رسیده نباید شهروندانش نگرانی داشته باشند و اذیت بشوند، مسوولان نگذارید عده ای در دورن مثل خوره، کشور را خراب و مردم را ناراحت کنند.

خطیب جمعه موقت نوشهر با افزایش قیمت کالاها در بازار اشاره کرد و گفت : مسوولان امر به این مساله نگران کننده مردم نیز توجه کنند چرا که نباید قیمت کالاها در این منطقه هر ماه افزایش یابد.

آل حبیب همچنین بر ضرورت تکمیل طرح های عمرانی در شهرستان از سوی نهادهای مربوط تاکید کرد.

وی با اشاره به آغاز هفته کرامت بر لزوم برگزاری هرچه مطلوب تر این آیین از سوی همگان تاکید و اضافه کرد : تعظیم شعائر یکی از نشانه های تقوا است و این مناسبت ها باید جدی گرفته شود.

امام جمعه موقت نوشهر از مردم خواست به پیشرفت های ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی را مقایسه کنند، یادآور شد : ایران در کجا بود و الان کجاست، امروز ایران اسلامی یک امپراطور اسلامی در دنیا است، دشمنان خواستند کشورمان را زیر پا له کنند که نتوانستند، این همه پیشرفت به برکت پیروی قرآن و اهل بیت(ع) بوده است، وصایای شهدا تاکید بر توسل شهداست بنابراین در زندگی اجتماعی و شخصی نباید به این مهم غفلت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha