۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85487370
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت نوشهر: خون شهدای خدمت بر استحکام نظام اسلامی افزود

نوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت نوشهر گفت: خون شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور دولت مردمی و همراهانش بر استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: خون این شهدای سرفراز ایران اسلامی درخت تنومند دین و دینداری را در جامعه بارورتر و قوی‌تر کرده است.

وی اظهار کرد: حضور میلیون‌ها مردم وفادار نظام اسلامی در تهران، قم و تبریز، بیرجند و مشهد در آیین باشکوه تشییع شهید جمهور و شهدای خدمت دشمنان را عصبانی کرده است.

امام جمعه موقت نوشهر خاطرنشان کرد: شهید شدن این مسئولان خدوم اگرچه برای همه ما مردم ایران اسلامی سخت بود، اما حکمت و عظمتی نهفته و با رفتن این شهدا نیز نظام اسلامی هرگز صدمه نخواهد دید.

خطیب جمعه نوشهر تصریح کرد: مسوولان جمهوری اسلامی باید سیره رفتار اداری شهید رییسی را الگوی خود قرار دهند. این شهید شب و روز نمی‌شناخت و همیشه برای رفع مشکلات مردم و جامعه تلاش می‌کرد و در بین مردم بود و با قشر محروم جامعه می‌زیست. شهید رییسی چگونه مسوول بودن را به ما آموخت.

آل حبیب گفت: بعد از شهید رییسی هر رییس‌جمهوری که می‌آید باید ادامه دهنده راه او باشد. او به ما مردم آموخت که مطالبه‌گر باشیم و این خیلی مهم است.

وی افزود: امروز ما کشوری مقتدر هستیم و به نعمت داشتن رهبر عظیم‌الشان و خون شهدا و عظمت اسلامی می‌بالیم. این از برکات خون شهدا و ایستادگی و مقاومت مردم ما است که بین کشورهای مستکبر شکاف افتاد. آنان خواستند ایران اسلامی منزوی بشود که نشد و روز به روز پیشرفت می‌کند.

امام جمعه موقت نوشهر بر ضرورت افزایش بهره‌وری در ادارات و نهادهای اجرایی تاکید و اضافه کرد: بهره‌وری در نهادهای اجرایی خیلی کم است. این واقعیت را باید بپذیریم و برای رفع این مشکل تدبیر کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha