استاندار لرستان: ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی به بهبود یافتگان اعتیاد در اولویت قرار گیرد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اشتغال بیماران بهبود یافته از کمپ های ترک اعتیاد باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان ابوطالب شفقت روز جمعه در بازید از مجتمع‌های نگهداری، درمانی و کاهش آسیب معتادان کمپ ماده ۱۶ (متجاهر) تحت نظارت بهزیستی بیان کرد: هرچند همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط برای مبارزه با اعتیاد و مساعدت در مدیریت کمپ‌های ماده ۱۶ استان مورد تاکید است اما تمرکز اصلی بر فعالیت‌های پیشگیرانه باشد.

وی بر بازتوانی و مراقبت‌های پس از خروج مددجویان کمپ تاکید کرد و افزود: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اشتغال بیماران بهبود یافته بسیار مهم است.

استاندار لرستان در این بازدید از بخش‌های مختلف این مراکز بازدید و ضمن گفتگوی صمیمی با دست‌اندرکاران و شنیدن دغدغه‌هایشان از آنان درخواست کرد تمام توان و اراده خود را برای بازگشت بیماران به کانون خانواده و اجتماع به کار بگیرند.

۲ کمپ ماده ۱۶ مردان با ظرفیت ۲۰۰ نفر و زنان با ظرفیت ۶۰ نفر در حال حاضر در خرم‌آباد فعالیت دارند که مددجویان این مرکز علاوه بر اسکان از خدمات توانبخشی‌، فیزیوتراپی، کاردرمانی‌، گفتاردرمانی، مشاوره تغذیه، روانشناسی و ویزیت تخصصی بهره می‌برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha