ایران به برکت انقلاب اسلامی به جایگاه برجسته‌ای در دنیا رسیده است

زنجان - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ایران به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و خون شهیدان حرفی برای گفتن در دنیا دارد و از لحاظ قدرت و امنیت و پیشرفت‌های علمی، پزشکی و نظامی به جایگاه برجسته‌ای رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی ناصر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به فرارسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی(ره)، افزود: مسلمانان در این روز احساس یتیمی کردند چون یک پدر بزرگ را از دست دادند که آیندگان او را بهتر خواهند شناخت.

ناصر افزود: طبق آیات قرآن کریم هر چیزی که در این دنیا وجود دارد از بین رونده است و تنها چیزی که باقی می ماند ذات مقدس خداوند است البته اسم و رسم بندگان پاک خداوند نیز مانا خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: آنچنانکه محبت امام حسین (ع) روز به روز در قلب‌ها رسوخ می‌کند و پرچم او ۱۴۰۰ سال بعد نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای دشمن نیز برافراشته خواهد شد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) نور متصل به خداوند است و این نور الهی خاموش شدنی نیست، دشمنان نقشه کشیدند تا امام راحل را تحریف کنند و از مسیری که برای پیروزی ترسیم کرده بودند دور سازند اما موفق نشدند.

ناصر عنوان کرد: ۱۴ خرداد ۶۸ امام راحل از دنیا رفت و دشمنان فکر می‌کردند فاتحه نظام و انقلاب خوانده شده است، دشمن نقشه‌های شومی علیه ایران داشت اما عزیز دیگری سکاندار کشتی انقلاب شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: نام امام همچنان زنده مانده و ۱۴ خرداد بهانه‌ای است تا امام راحل را بیشتر و بهتر بشناسیم، امامی که دشمن برای او هزینه می‌کند تا از ذهن‌ها پاک شود ولی موفق هم نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha