۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85495652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازار مشترک عرضه کفش ویتنام و کفش هیدج در دستور کار است

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: بر اساس تفاهم انجام شده با توجه به رونق صنعت کفش در کشور ویتنام و هیدج استان زنجان،‌ همکاری‌های مشترک برای عرضه محصولات در بازارهای جهانی در دستور کار قرار دارد.

صمد یوسفی‌اصل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیرامون سفر اخیر خود به ویتنام افزود: هیدج یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کفش در ایران محسوب می‌شود و محصولات آن به کشورهایی چون مصر، تونس، آذربایجان، عراق، افغانستان، ازبکستان و تاجیکستان نیز صادر می‌شود.

وی با اشاره به تجربه‌های موفق کشور ویتنام به ویژه در آزادسازی اقتصادی، اصلاح سیاست‌های پولی و مالی، اظهار کرد: فعالیت در بازار این کشور آسیای جنوب شرقی، دروازه‌های ورود به بازارهای پربازده سنگاپور، تایوان و اندونزی را نیز به روی ما خواهد گشود.

یوسفی‌اصل با تاکید بر اینکه فرهنگ‌ها و سبک زندگی جوامع از عوامل اصلی و تعیین‌کننده در رویکردهای اقتصادی و تولیدات آن مناطق هستند، گفت: صنعت کفش می تواند موجب پیوندی عمیق بین ویتنام و هیدج زنجان و تبیین الگوهای همکاری‌های مشترک برای عرضه این محصول در بازارهای جهانی شود.

رییس اتاق بازرگانی زنجان ادامه داد: ترسیم خط همکاری و تولید مدرن و به‌روز کفش، بین ویتنام و هیدج نه‌تنها ما را با تقاضای بازارهای جهانی همگام خواهد کرد بلکه فرصت ویژه‌ای را نیز به‌منظور شناخت فرهنگ، ویژگی‌های بازار، روحیات تجار و نحوه تجارت مردمان کشورهای آسیای جنوب شرقی، برای ما ایجاد می کند.

به گزارش ایرنا،‌ در سفر هفته گذشته رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان به کشور ویتنام و در دیدار با علی‌اکبر نظری سفیر جمهوری اسلامی ایران در هانوی (پایتخت ویتنام) ضمن ارایه ظرفیت‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان زنجان، به بحث و بررسی در خصوص شاخص‌های اقتصادی طرفین و امکان‌سنجی تبیین همکاری‌های مشترک و ارایه راهکارهای عملی بر اساس نقاط قوت و ضعف و فرصت‌ها و تهدیدها مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha