۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 85496242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم استاندارد دوگانه پاریس در قبال جنایات اسرائیل/ مکرون: جنگ در غزه باید پایان یابد

تهران – ایرنا – رئیس‌جمهوری فرانسه که پیشتر پشت پرده یکی از حامیان رژیم صهیونیستی در جنگ علیه مردم بی‌دفاع غزه بوده، دقایقی پیش در شبکه اجتماعی "ایکس" نوشت که از پیشنهاد اخیر برای برقراری صلح در سرزمین های اشغالی حمایت کرده و "جنگ در غزه باید پایان یابد."

به گزارش ایرنا، امانوئل مکرون ضمن حمایت از پیشنهاد "برقراری صلح دائمی" نوشت: با شرکایمان در منطقه نیز برای دستیابی به صلح و امنیت همگانی همکاری می کنیم.

وی "آزادی اسرا" و برقرای "آتش بس دائمی" را لازمه اقدام برای دستیابی به صلح و پیشرفت در موضوع راه حل دو دولتی دانست.

به گزارش ایرنا، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته در سخنانی درباره جنگ علیه نوار غزه گفت که اسرائیل پیشنهاد آتش‌بس جدیدی را ارائه کرده و این پیشنهاد از طریق قطر به جنبش حماس ارسال شده است.

بایدن افزود: تمرکز روی "پایانی پایدار" برای این جنگ بوده است. جنگی که همه گروگان‌ها (اسیران صهیونیست) را آزاد، امنیت اسرائیل را تضمین، شرایط بهتری را در نوار غزه بدون (به زعم بایدن) قدرت حماس ایجاد می‌کند و زمینه را برای یک راه ‌حل سیاسی فراهم می‌کند که آینده بهتری را برای اسرائیلی ها و (به زعم بایدن) فلسطینی ها به طور یکسان فراهم می کند.

بایدن با بیان اینکه «می داند عده‌ای در اسرائیل (سرزمین اشغالی فلسطین) با این طرح مخالفت خواهند کرد»، ادامه داد: این واقعا یک لحظه تعیین‌کننده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha