آماده‌سازی سکوی قهرمانی در دستگردی و حضور تنها ۱۴۰ میهمان ویژه + فیلم

تهران- ایرنا- دیدار استقلال تهران و پیکان از هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، دیدار تیم‌های پیکان و استقلال تهران در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

شرایط ۲ تیم در جدول کاملا متفاوت است. استقلال با ۶۴ امتیاز پایین‌تر از پرسپولیس ۶۵ امتیازی در رتبه دوم قرار دارد، آبی‌پوشان پایتخت اگر بتوانند در این دیدار به برتری دست پیدا کنند و در صورتی که پرسپولیس مقابل مس رفسنجان امتیاز از دست بدهد، قهرمان می‌شوند.

در سوی دیگر شاگردان رضا عنایتی برای بقا در لیگ می‌جنگند. پیکان در حال حاضر با ۲۷ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد. خودروسازان اختلاف ۲ امتیازی با منطقه سقوط قرار دارند و اگر نتوانند در این دیدار امتیازی کسب کنند در صورت برتری فولاد خوزستان و استقلال خوزستان به لیگ آزادگان سقوط می‌کنند. پیکان تنها با کسب یک امتیاز در این دیدار فارق از هر نتیجه‌ای در سایر رقابت‌ها می‌توانند در لیگ برتر ماندنی شوند.

با اعلام ناظر این دیدار، تقابل استقلال و پیکان در ورزشگاه دستگردی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و فقط از طرف هر کدام یک از تیم‌ها ۷۰ میهمان ویژه (در مجموع ۱۴۰ نفر) در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

چند ساعت قبل از شروع این دیدار نیز مسئولین سازمان لیگ در حال آماده‌سازی سکو قهرمانی برای استقلال هستند.

در فاصله ۲ ساعت به آغاز بازی، تیم داوری وارد زمین چمن شد تا شرایط را بررسی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha