هجوم هواداران پرسپولیس به سکوهای ممنوعه؛ حضور پررنگ بانوان در آزادی

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس‌رفسنجان از هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس‌رفسنجان در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.

دو تیم شرایط متفاوتی در جدول دارند؛ جایی که پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی با ۶۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با کسب برتری در این دیدار می‌تواند، قهرمان شود. اگر پرسپولیس ۳ امتیاز این دیدار را از دست بدهد، باید منتظر نتیجه دیدار استقلال تهران و پیکان باشد چرا که استقلال تنها یک امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد.

در مقابل مس شرایط متفاوتی دارد، این تیم با ۳۵ امتیاز در رتبه دهم قرار دارد و در میانه جدول خطر سقوط آن‌ها را تهدید نمی‌کند. مسی‌ها با شکست ۳ بر ۲ مقابل استقلال خوزستان پا به این دیدار می‌گذراند و البته پرسپولیس نیز هفته گذشته موفق شد با برتری ۳ بر یک مقابل شمس‌آذر قزوین راهی این دیدار شود.

ترافیک سنگین در خیابان منتهی به استادیوم آزادی و هواداران پرسپولیس که لحظه به لحظه به تعداد آن‌ها برای حضور در ورزشگاه اضافه می‌شود.

در حالی که تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس بدون تهیه بلیت راهی ورزشگاه شده‌اند، سرانجام آنها موفق شدند وارد استادیوم شوند. در شرایطی که قرار بود قسمت غربی ورزشگاه در اختیار هواداران قرار نگیرد، در یک لحظه آنها از گیت‌ها عبور کردند و چندین هزار هوادار در این قسمت مستقر شدند. بر اساس گزارش‌ها ماموران قصد هدایت هواداران را داشتند اما موفق به این کار نشدند.

از ورود برخی هواداران با وجود تهیه بلیط به ورزشگاه جلوگیری می‌شود، این هوادار بلیط را از طریق یکی از سایت‌های خریداری اجناس، به قیمت دو میلیون و پانصد هزار تومان خریداری کرده است.

همانند ورزشگاه دستگردی که یک سکو قهرمانی برای استقلال توسط سازمان لیگ تهیه شده، در ورزشگاه آزادی نیز یک سکو قهرمانی برای پرسپولیس در حال آماده‌سازی است.

هجوم هواداران پرسپولیس به سکوهای ممنوعه؛ حضور پررنگ بانوان سرخپوش در آزادی +فیلم

ازدحام بانوان هوادار پرسپولیس در درب ورودی ورزشگاه آزادی بسیار زیاد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha