۱۸۸ پروژه مخابراتی و طرح شهرداری الکترونیک در کردستان بهره‌برداری شد

سنندج- ایرنا- ۱۸۸ پروژه مخابراتی با هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال هزینه و طرح شهرداری الکترونیک با حضور وزیر کشور در سنندج بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، مدیر مخابرات منطقه کردستان روز شنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها در سنندج اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل سیستم‌های مخابراتی، سیار، انتقال و فیبرنوری است که از اسفند سال گذشته ناکنون به بهره برداری رسید.

آزاد حکمت با بیان اینکه طرح‌ها در راستای تمرکززدایی و با هدف توسعه روستاها اجرا شد، یاداور شد: سال گذشته ۶ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال پروژه مخابراتب در کردستان بهره بررداری شد.

وی ادامه داد: امسال نیز هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال پروژه مرتبط با اربعین در نقاط مختلف اسنان تعریف شده که به بهره برداری خواهد رسید.

رونمایی از طرح شهرداری الکترونیک

شهردار سنندج هم در این آیین راجع به طرح شهرداری الکترونیک صحبت کرد و گفت: توانستیم شهرداری الکترونیک را راه‌اندازی و پنج هزار و ۳۹۰ هکتار عکس برداری هوایی انجام دهیم.

سیدانور رشیدی یاداور شد: سامانه سنندج من، حمل و نقل، مدیریت شهری ۱۳۷ و ۱۲۵، داده نماها، سامانه نوبت دهی غیرحضوری، فرصت های سرمایه گذاری، برآیند راه اندازی شهرداری الکترونیک در سنندج است که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح، ۶۵ قرارداد با دفاتر پیشخوان منعقد می شود، ادامه داد: ۳۰۰ نیروی حجمی و چندین نیروی شرکتی در شهرداری سنندج داریم که امیدواریم تبدیل وضعیت شوند.

احمد وحیدی» روز شنبه با استقبال «اسماعیل زارعی کوشا» به منظور سخنرانی در مراسم نکوداشت «شهدای خدمت»، افتتاح پروژه‌های مخابراتی، بهره‌برداری از پروژه شهرداری الکترونیک و بازدید از چندین طرح عمرانی و صنعتی از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد.

سفر یک روزه وزیر کشور به استان کردستان شامل بازدید از مجتمع فولاد کردستان در شهرستان بیجار و جلسه با نخبگان این شهرستان است.

در بخش دوم سفر، وزیر کشور به سنندج سفر کرده و در نشستی با فرمانداران شهرستان‌های استان شرکت می کند که محوریت این نشست برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha