۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴
کد خبر: 85496947
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار: فارس آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت:با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه ریزی های لازم، این استان آماده برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه، در پایان سفر به استهبان در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: فارسی‌های متدین در تمام شهرستان‌های استان در تمام انتخابات حضوری پرشور داشته اند و مشارکت و همراهی کرده‌اند.

وی ادامه داد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز به یاد شهید عزیز آیت الله رئیسی که جان خود را در راه خدمت به کشور و مردم فدا کرد، با مشارکت آحاد مردم با شکوه تر و بهتر از گذشته برگزار خواهد شد.

استاندار: فارس آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

او اظهار کرد: از مسئولان استان انتظار دارم که از فعالیت‌ها و تلاش خود در مسیر خدمت به مردم نکاهند و بلکه در زمینه افزایش خدمت رسانی گام بردارند و طرح‌های مصوب شده را زودتر از برنامه زمان بندی به سرانجام برسانند و شهد شیرین خدمت رسانی را به یاد شهید رئیسی به مردم بچشانند.

در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیأت همراه، براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، انتخابات ریاست جمهوری باید ظرف ۵۰ روز با تصمیم شورایی متشکل ار روسای قوه قضاییه و مقننه و همچنین معاون اول رئیس جمهور برگزار شود.

بر اساس تصمیم این شورا، انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در روز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ثبت نام داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که از روز پنجشنبه دهم خردادماه ۱۴۰۳ آغاز شده بود، دوشنبه چهاردهم همین ماه پایان می‌یابد.

استاندار: فارس آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

۲۰ مصوبه رهاورد هشتاد و یکمین سفر استاندار
سفر استاندار فارس به استهبان به عنوان هشتاد و یکمین سفر شهرستانی برای این شهرستان ۲۰ مصوبه به همراه داشت.

استاندار فارس، با اشاره به عملیاتی شدن افزون بر ۸۵ درصد ۱۵ مصوبه سفر اول خود به استهبان (آذر ۱۴۰۱) افزود: سفر دوم نیز ۲۰ مصوبه جدید برای رفع مشکلات این شهرستان به دنبال داشت.

ایمانیه افزود: عمده ترین مشکل شهرستان استهبان، مباحث مرتبط با تامین آب به ویژه آب آشامیدنی است که برای برخی نقاط این منطقه نیز ایجاد مشکل کرده است و امیدواریم با کمک بودجه و اعتبارات ویژه‌ای که به تصویب رساندیم این مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: در این سفر در خصوص حل مسائل حوزه راه، ورزش، مدارس نیمه تمام و بهداشت و درمان نیز مباحثی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

او اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم گفت و گوی بی واسطه و رو در رو با مردم بوده و بر همین اساس در دور دوم سفرهای شهرستانی، دیدار با عموم مردم و دیدار با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در دستور کار است.

استاندار: فارس آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از پروژه نهضت مسکن مسکن، دیدار با فعالان اقتصادی و مردم و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های سفر استاندار فارس به شهرستان استهبان بود.

شهرستان استهبان در فاصله ۱۷۵کیلومتری شرق شیراز دراستان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha