جمع آوری ۸۰۰ اصله درخت آفت زده/ بوستان چیتگر پس از سال‌ها سیراب شد

تهران بزرگ - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال قبل هشت هزار و ۸۰۰ اصله درخت تهران دچار خشکی شده و یا آفت زده بود، گفت: ۸۰۰ اصله توسط پیمانکار منابع طبیعی جمع‌آوری و مابقی بلاتکلیف رها شده‌اند که این نگرانی وجود دارد آفت به سایر درختان نیز سرایت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از شورای شهر، ناصر امانی روز یکشنبه در دویست و سی و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رسیدگی به بوستان های ارزشمند از جمله بوستان چیتگر ضروری است، اظهار کرد: بعد از جلسه هفته گذشته با مدیرعامل آبفا، آب به روی بوستان چیتگر باز شد و درختان و فضای سبز این بوستان پس از سالها سیراب شدند که این جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه سال قبل هشت هزار و ۸۰۰ اصله درخت خشک شده و یا آفت زده بود، یادآور شد: این درختان چکش خورده و علامت گذاری شده و ۸۰۰ اصله توسط پیمانکار منابع طبیعی جمع آوری و مابقی بلاتکلیف رها شده اند کهاین نگرانی وجود دارد آفت به سایر درختان نیز سرایت کند.

امانی تأکید کرد: کوتاهی و بی توجهی ها منجر به این اتفاق شده و ۱۰ سال است که این وضعیت در بوستان چیتگر ایجاد شده است؛ هرچند خجالت زده هستیم و شاید روی قطع کردن این تعداد درختان را نداشته باشیم اما باید علاج را پیش از واقعه بیاندیشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: هفته قبل دادستان تهران نیز از بوستان چیتگر بازدید کرده و این احساس خطر به تمام مدیران عالی استان منتقل شده است؛ شهرداری چندین بار با اداره کل منابع طبیعی مکاتبه کرده اما نتیجه ای حاصل نشده و اگر رئیس شورا صلاح بداند، درخواست داریم مکاتبه ای با این اداره کل انجام دهد.

انتظارات از رییس جمهور آینده بالا رفته است

خزانه دار شورای شهر با بیان اینکه هر روز خبری می رسد که فردی در انتخابات ثبت نام کرده و بسیاری نسبت به نحوه حضور آنها گلایه می کنند، یادآور شد: کمترین آورده این حضور این است که افراد خود را در معرض نقد قرار می دهند؛ کسانی که می خواهند مشارکت افزایش پیدا کند باید کمک کنند و چارچوب خدمت را که چارچوب شهید رئیسی بود، ببینند.

حبیب کاشانی ادامه داد: مردم انتظار دارند که رییس جمهور در هر موقعیتی حضور داشته باشد و جمعه بیدار نشود بگوید که شنیده است بنزین گران شده است؛ آیا این رئیس جمهور می تواند از ساعت چهار صبح تا ۱۲ شب خدمتگزاری کند؟

وی با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس برای فصل بعد آماده می شوند، گفت: شنیدم شب گذشته چند نفر عارضه قلبی پیدا کردند. فوتبالیست ها بدانند حرف هایی که می زنند بر زندگی برخی افراد اثر می گذارد. من در دهه ۸۰ یکبار گفتم که می توان با فوتبال به بهشت رفت. روح ورزش را از ورزش جدا نکنید. بنده متأثر هستم که تیم پیکان که از تیم های خوب پایتخت است به لیگ یک سقوط کرد و می توانستیم سه تیم داشته باشیم. در عین حال خوشحالیم که استقلال و پرسپولیس مایه وحدت در کشور هستند.

جمع آوری ۸۰۰ اصله درخت آفت زده تهران/ بوستان چیتگر پس از سال‌ها سیراب شد

خزانه دار شورا یادآور شد: تقاضای ما این است که هنرمندان و ورزشکاران در این زمینه واکنش نشان دهند. امیدواریم طرف تاریخی بایستیم که نشان دهیم با ظالم در ستیز هستیم و واکنش ها روشن تر و واضح تر و با صدای بلندتر مطرح شود

کاشانی گفت: بحث اصلی ما غزه و رفح است که داد تمام دنیا را درآورد و هرکسی در این عالم زندگی می کند امروز متوجه می شود که چرا جمهوری اسلامی ۴۵ سال در خصوص ظلم رژیم غاصب اعتراض دارد.

اخلاق‌مداری شهید رئیسی را در صدر قرار دارد

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: افرادی که به جای ایجاد نگرش بر اساس کارنامه به دنبال ایجاد نگرش براساس اختلالات روانی هستند، باید بدانند به سرمایه کشور آسیب می‌زنند.

مهدی عباسی ضمن توصیه به داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: اخلاق عنصر اصلی بود که شهید رییسی را در صدر قرار دارد؛ نظام کارآمد ولو بدون اخلاق کارایی ندارد.

وی افزود: اگر بخواهیم خط کشی در نظر بگیریم افراد پرخاشگر و کسانی که سلبی عمل می کنند و به تخریب گذشتگان می پردازند و به دنبال تشویش اذهان هستند و به جای ایجاد نگرش بر اساس کارنامه به دنبال ایجاد نگرش بر اساس اختلالات روانی هستند، باید بدانند به سرمایه کشور آسیب می زنند.

وی با بیان اینکه باید به صورت خود را جای پدر و مادری بگذاریم که فرزندش را در غزه از دست داده است، اظهار کرد: نمی توان این لحظات را تحمل کرد؛ اسرائیل کودک کشته، مادر کشته و جلوی درمان را گرفته و هر جنایتی را در این سرزمین کوچک انجام داده است. امیدواریم ریشه این شیاطین انسانی خشکیده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha