کاروان جامعه کار و تلاش سیستان و بلوچستان راهی حرم روح الله شد

زاهدان - ایرنا - معاون اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: کاروان جامعه کار و تلاش این استان برای تجدید میثاق و شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی، اعزام شد.

سیدمهدی حسینی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهدای واقعه ۱۵خرداد، اظهار کرد: با همکاری سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سیستان و بلوچستان، برنامه‌ریزی اعزام کاروانی از فعالان انقلابی جامعه کار و تلاش این استان انجام گرفت که برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به تهران اعزام شدند.
وی ادامه داد: تجدید بیعت با شهید حاج قاسم سلیمانی، زیارت حرمین حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران، حرم حضرت امام رضا(ع) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این کاروان است.
معاون اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قیام ۱۵ خرداد سرآغاز انقلاب بزرگ ملت ایران، به رهبری حضرت امام خمینی (ره) علیه ظلم بود و امام امت براساس اسلام ناب محمدی با همراهی مردم متدین و معتقد به تغییر حکومت شاهنشاهی انقلاب اسلامی را بنیان نهادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha