نخستین سوگواره شعر " اندوه خرداد " برگزار شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین سوگواره شعر "اندوه خرداد " با حضور مردم و مسوولان و عاشقان امام راحل در شهرستان نیمروز برگزار شد.

علی سرگزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن عرض تسلیت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) و یاد خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان والامقام ایشان، اظهار کرد: نگاه و نگرش شهید آیت الله رئیسی نسبت به حوزه فرهنگ و هنر بسیار ویژه بود.

وی با اشاره به سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: نقش حضرت امام خمینی(ره) و تاثیر حرکت فرهنگی ایشان در انقلاب همواره نقشه راه بوده و تداوم خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای فرهنگ و هنر در سطح استان ادامه داد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مدوام در استان در حال برگزاری برنامه های مطابق با زیست بوم هر منطقه است.

وی بیان کرد: با حمایت از بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری سعی بر این شده تا کاستی های گذشته جبران شود.

به گزارش ایرنا، نخستین سوگواره شعر "اندوه خرداد" با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، همکاری موسسه فرهنگی و هنری فرایین، انجمن ادبی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری ادیمی، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کتابخانه های عمومی نیمروز و قرارگاه شهید عاوینی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha