معاون استاندار گلستان: تسهیل، تسریع و تکریم شعارهای شهید جمهور بود

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تسهیل حضور مردم، تسریع کار و تکریم آنان شعاری بود که شهید رئیسی به عنوان گفتمان انقلاب زنده و از کار مردم گره گشایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا «سیدعلی مهاجر» عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در جمعیت هلال‌ احمر گلستان و پانزدهمین روز سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور شهید و همراهانش، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب شهید رئیسی را احیا کننده گفتمان انقلاب می‌داند.

وی با گرامیداشت این ایام، به بیان بخشی از ویژگی‌های شخصیتی و بازخوانی خدمات راهبردی شهید جمهور پرداخت و یادآور شد: در سوگ شهیدی نشستیم که خادم و دلداده امام رضا (ع) بود، در روز ولادت امام رئوف به عنوان رئیس جمهور تنفیذ و در ایام ولادت آن امام همانند شهید سلیمانی که در ولادت حضرت زینب کبری (س) شهید شد، به شهادت رسید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های شهید اخلاص و کار کردن برای رضای خدا بود، ولایت مداری شهید رئیسی و خود را سرباز ولایت دانستن در حدی بود که حضور مردم را در سفرهای استانی برای ولایت و رهبری عنوان می‌کرد.

معاون استاندار گلستان گفت: داشتن سعه صدر و وارد حاشیه نشدن از زمان مناظرات انتخاباتی تا شهادت ویژگی مهمی بود که شهید جمهور به آن پایبند بود.

مهاجر در ادامه به احیای خلیج گرگان که در حال خشک شدن بود به عنوان یادگاری ماندگار رئیس جمهور در گلستان اشاره و افزود: این موضوع در سفر اول شهید رئیسی به این استان به عنوان مهم‌ترین مساله گلستان مطرح و پیگیری‌های آن انجام شد.

وی اضافه کرد : شهیدِ خدمت به واقع از کار دولت گره‌گشایی کرد و تفکر اشغال شده یأس و ناامیدی مردم به دستگاه‌های اداری را فتح و مردم را به دولت امیدوار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha