امام خمینی (ره) حیات و زندگی تازه‌ای به جهان اسلام بخشید

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: امام خمینی (ره) به عنوان عبد صالح خداوند، حیات و زندگی تازه‌ای به مردم ایران و جهان اسلام بخشید.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سیدعلی حسینی شامگاه یکشنبه در آیین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: ۳۵ سال از سالروز رحلت امام خمینی (ره) می گذرد ولی مردم ولایتمدار ایران اسلامی همچنان پای ولی فقیه خود ایستاده و در چنین ایامی حضور پرشکوهی در بارگاه معمار کبیر انقلاب پیدا می کنند و با آرمان های ایشان عهد و پیمان می بندند.

وی افزود: امام خمینی (ره) ما را از دوران تاریک ظلم و ستم پهلوی نجات داد و از دل این تاریکی چراغ روشنایی ملت شدند و ملت ایران، آزادی، امنیت و آرامش امروز را مدیون این مرد بزرگ تاریخ هستند.

سرهنگ حسینی بیان کرد: نهضت و انقلاب را امام راحل با دستان خالی در مقابل رژیم پهلوی و نیرنگ های دشمنان شروع کردند تا به پیروزی رسیدیم.

وی همچنین با اشاره به شهید جمهور گفت: شهید رئیسی همه زندگی خود را وقف آرمان های انقلاب کرده بود و هر گامی که بر می‌داشت، برای رضایت خدا بود، خداوند هم به او عزت و عظمت مضاعف در جهان بخشید؛ علاوه بر حضور مسوولان بیش از ۶٠ کشور برای ادای احترام در تشییع پیکر ایشان، در سازمان ملل هم برای احترام این شهید والامقام قیام می کنند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات روز هشتم تیرماه افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی همچون گذشته با حضور آگاهانه، پرشور و نشاط خود در انتخابات هشتم تیرماه حماسه دیگری خلق می کنند.

فرمانده سپاه گنبدکاووس با اشاره به شاخص های فرد اصلح اظهار کرد: دعوت به حضور آحاد مردم در انتخابات پیش رو بخشی از مسیر انتخاب فرد اصلح، با کفایت، دلسوز، خستگی ناپذیر و مردمی را در ساخت ایران فراهم می سازد.

گنبدکاووس حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha