مدرس حوزه: شهادت آیت الله رئیسی گفتمان اسلام ناب را زنده کرد

بیرجند- ایرنا - استاد حوزه علمیه قم گفت: شهادت آیت الله رئیسی گفتمان اسلام ناب را در عرصه سیاست دوباره زنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدجواد سلیمانی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهدای خدمت که در حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند برگزار شد، با تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در مرقد امام راحل گفت: شهادت آیت الله رئیسی ضربه سنگینی بود اما رهبر انقلاب در منزل ایشان فرمودند: «خدمات خالصانه رئیس‌جمهور فقید فقط به دوره حیاتش خلاصه نمی‌شود آقای رئیسی بعد از حیاتشان هم خدمات ارزنده‌ای به کشور کردند.»

وی ادامه داد: ملت ایران رئیس جمهوری می‌خواهد که دنبال آمریکا نباشد بلکه دنبال خدمت به محرومان و اهل کار و تلاش باشد؛ امروز رهبر انقلاب نیز تاکید کردند به رئیس‌ جمهوری رأی دهید که فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب باشد.

مدرس حوزه علمیه افزود: عدالت‌ورزی، خدمتگزاری به مردم و محرومان و ولایتمداری از جمله معیارهای انتخاب رئیس جمهور و کارگزار برگزیده در اندیشه امامین انقلاب است.

وی با تشریح مبارزات امام راحل گفت: امام خمینی (ره) در اوج ناباوری، شاه را به کمک ملت و عنایت الهی ساقط و نظام اسلامی را تاسیس و تثبیت کرد در حالی که دنیا باور نمی‌کرد این حکومت حتی چند ماه در مقابل حملات دشمنان دوام بیاورد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: حکوت اسلامی در اوج ناباوری بیش از ۴۰ سال استمرار پیدا کرد لذا همه دنیا و منطقه متوجه انقلاب اسلامی شد تا جایی که حزب الله لبنان، یمن و عراق خواستار تاسیس چنین حکومتی شدند و گروه حماس از اراده و منطق امام و مقاومت مردم ایران برای مبارزه با اسرائیل الگو گرفتند.

وی یادآور شد: امروز جبهه مقاومت برترین قدرت منطقه است و بعد از طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق، برخی کشورهای منطقه متوجه شدند اسرائیل قدرت برتر نیست و باید به ایران اسلامی تکیه کنند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز شاهدیم که جوانان آمریکایی و اروپایی برای حمایت از فلسطین به پا خاستند که همه اینها تاثیرپذیری از انقلاب اسلامی و حمایت جبهه مقاومت است.

وی گفت: اسلام ناب همین اسلام ولایی است که رهبر معظم انقلاب همواره معیارهای آن را بیان می‌کنند لذا در انتخابات باید نماینده و رئیس جمهوری برگزینیم که معیارهای مبتنی بر اسلام ناب را داشته باشند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) می‌فرمود به طرفداران اسلام آمریکایی رأی ندهید، تصریح کرد: منطق امام راحل و مقاومت برای ما بسترسازی ظهور، عزت، آزادسازی خرمشهرها و سقوط رژیم اسرائیل را به ارمغان می‌آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha