۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۹
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85498433
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی در سرزمین های اشغالی به جنوب جولان کشیده شد

تهران - ایرنا - رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گسترش آتش سوزی به جنوب جولان اشغالی در سوریه خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که آتش در جنوب جولان در نتیجه سقوط دو جسم از سوریه شلیک شده بود، ایجاد شده است.

این شبکه به ماهیت این جسم و مشخصات دیگر آن هیچ اشاره ای نکرده است.

این خبر ساعاتی پس از آن رخ می دهد که رسانه های صهیونیست از آتش سوزی در کریات شمونه در شمال سرزمین های اشغالی فسلطین بر اثر حملات موشکی حزب الله لبنان خبر داده بودند.

روزنامه یدیعوت آحارنوت با اشاره به شلیک موشک و پهپاد به مزارع مناطق صهیونیست نشین مرگلیوت و کریات شمونه اضافه کرد: ده‌ها تیم آتش نشان و اطفای حریق از ۶ ساعت قبل در تلاش برای خاموش کردن شعله های آتش ناشی از حملات موشکی حزب الله هستند.

این روزنامه صهیونیستی اضافه کرد که ساکنان باقی مانده در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال سرزمین های اشغالی تخلیله شدند و در حال حاضر تمرکز بر خاموش کردن آتش است.

حزب الله لبنان امروز اعلام کرد که با ده ها فروند موشک و پهپاد محل تجمع و تردد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق صهیونیست نشین جلیل علیا و کریات شمونه در شمال سرزمین های اشغالی در نزدیکی مرز لبنان را هدف قرار داده است.

روز گذشته نیز حزب الله لبنان اعلام کرده بود که شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را با ده ها راکت کاتیوشا هدف حمله قرار داده است.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha