۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85512965
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پهپاد حزب‌الله از بندر اشغالی «حیفا» تصویربرداری کرد + فیلم

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از ورود یک فروند پهپاد حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی و تصویربرداری موفقیت آمیز آن از مواضع حساس در بندر «حیفا» خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، ویدیو منتشر شده توسط حزب‌الله لبنان نشان می‌دهد که یک پهپاد آن وارد شمال فلسطین اشغالی شده است و از مواضع حساس تصویربرداری می‌کند.

بر پایه این گزارش، این پهپاد پس از ثبت موفقیت‌آمیز تصاویر مهم به خاک لبنان بازگشته و این تصاویر را در اختیار رزمندگان مقاومت قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی در واکنش به این ویدئو آن را اتفاقی بسیار خطرناک ارزیابی کردند.

این رسانه‌ها تصویربرداری پهپاد حزب‌الله از بندر حیفا را اقدامی بی‌سابقه دانستند که باعث نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اذعان کردند که پهپاد حزب‌الله تصاویر مهمی را از مناطق اقتصادی و نظامی در حیفا ثبت کرده است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته تاکنون، حزب الله و برخی از گروههای مقاومت فلسطین در جنوب لبنان، مواضع نظامیان اشغالگر و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داده اند.

هدف حزب‌الله لبنان از این عملیات، درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه بوده است.

این امر، باعث ناامن شدن شمال فلسطین اشغالی برای شهرک نشین صهیونیست و فرار آنها از این منطقه شده است. به همین دلیل بخش‌های گسترده ای از این منطقه خالی از سکنه شده است و صهیونیست های اسکان داده شده در شهرک‌های نزدیک مرز با لبنان اعلام کرده اند حتی پس از پایان جنگ، حاضر به بازگشت به این مناطق نیستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha