۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85498865
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: ایجاد شرکت تعاونی کارآفرینان یک اقدام راهبردی است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: شرکت تعاونی تامین نیاز کارآفرینان یک اقدام راهبردی در سطح ملی و استانی است که موجب تاب‌آوری، قدرت مانور و مدیریت در حوزه صنعت برق و انرژی می‌شود.

به گزارش عصر روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری یزد، " مهران فاطمی " در نشست مردمی سازی اقتصاد با تعاون کارآفرینان و مردم با ارائه‌ مدل تعاونی سهامی - سرمایه گذار افزود: در این مدل از تعاونی سرمایه و دارایی، تعهد و تخصص کارآفرینان در کنار نقدینگی و سرمایه‌های خرد مردم می‌تواند راهگشای مشکلات و بحران اقتصادی شود.

وی با قدردانی از همه تلاش‌ها برای تحقق آن، ویژگی‌های تعاونی سهامی- سرمایه گذار را برشمرد و گفت: این مدل، رساله‌ علمی، اقتصادی، تجربی و مستند به قوانین بالا دستی است و در پروژه‌های مختلف به‌ کارگرفته شده و موفق بوده است.

این مسئول بیان کرد: مهم‌تر از همه این مدل در محضر داورانی مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهور شهید، وزیر اقتصاد، رئیس سازمان خصوصی سازی کشور و دیگر مجامع فرهیخته و صاحب نظر ارائه و مورد قبول واقع شده است.

فاطمی تصریح کرد: مسئله‌ برق و انرژی در استان و کشور چالش ایجاد کرده که در سال‌های آتی نمایان‌تر و پیچیده‌تر خواهد شد که با اجرای این طرح در آینده‌ نه چندان دور توانایی رفع نیازهایمان را در این حوزه خواهیم داشت.

وی ضمن حمایت جدی خود از این طرح، کارآفرینان دعوت شده در این نشست را به عنوان پشتیبان و سند محکم این‌کار در مردمی سازی و جلب اعتماد مردمی دانست و خاطرنشان کرد: این طرح با نقش آفرینی کارآفرینان به عنوان یک ابر پروژه مردمی سازی در کشور شناخته خواهد شد.

از ۶ هزار شرکت تعاونی ثبت شده در استان یزد، سه هزار و ۱۰۰ تعاونی با عضویت ۹۳۰ هزار نفر فعال است که هم‌اکنون ۳۰ هزار نفر در بخش تعاون استان مشغول امور اقتصادی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha