۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85498975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاد حوزه: دولت چهاردهم باید ادامه دهنده راه رییس جمهور شهید باشد

قزوین- ایرنا- استاد حوزه و دانشگاه با برشمردن برخی خدمات دولت سیزدهم و ضرورت استمرار این مسیر توسط مدیران آینده گفت: دولت چهاردهم باید ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی دانشمند شامگاه سه‌شنبه در مراسم عزاداری شهادت جواد الائمه و گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد الغدیر قزوین خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم افزود: مردم آگاه هستند و ادامه راه شهید رئیسی را مطالبه خواهند کرد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی با وجود آن‌که رئیس دولت بود اما سرکشی از نقاط مرزی را جزو برنامه‌های ثابت خود قرار داده بود و همنشینی با طبقه محروم و مستضعف را فراموش نمی‌کرد.

حجت الاسلام دانشمند ادامه داد: ایشان بدون توجه به جایگاه خود به خانه پیرزن روستایی می‌رفت و شخصا از کارگران دلجویی می‌کرد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: رییس جمهور شهید تلاش بسیاری برای انجام کارهای ماندگار داشت و با وجود تحویل گرفتن کشور در شرایط نامساعد، خدمات فراوانی را به ثمر رساند.

وی گفت: شهید رئیسی مرد میدان بود و شبانه روز فعالیت می‌کرد و در مقابل کسانی که می‌خواستند او را به حاشیه ببرند، صبور بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha