۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85499455
T T
۳۲ نفر

برچسب‌ها

گندمکاران خوزستانی خواستار پرداخت مطالبات خود شدند/ آغاز پرداختی ها از هفته آینده

اهواز-ایرنا- تعدادی از گندمکاران خوزستانی روز چهارشنبه با حضور در مقابل درب استانداری خوزستان تسریع در پرداخت مطالبات خود را خواستار شدند و در پی این اجتماع، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: برابر با برنامه ریزی دولت، فرآیند پرداختی ها به گندمکاران از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۰۰ نفر از کشاورزان گندمکار خوزستانی روز چهارشنبه با در دست داشتن پلاکاردهایی با حضور درب استانداری خوزستان نسبت به پرداخت نشدن مطالباتشان اعتراض کردند.

نماینده این کشاورزان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: اول اردیبهشت‌ماه گندم‌ها را تحویل اداره غله داده‌ایم و طبق قانون باید ۲۴ ساعت بعد از تحویل مطالبات پرداخت می‌شد.

گندمکاران خوزستانی خواستار پرداخت مطالبات خود شدند
عظیم سطحی‌نژاد
با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات اظهارکرد: هیچ اقدامی برای پرداخت مطالبات انجام نشده این در حالی است که همه کشاورزانی که در این اجتماع حاضر شده ‌اند با مشکلات مالی روبرو هستند.

به گزارش ایرنا، تعدادی از کشاورزان به نمایندگی از معترضان در دفتر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان حاضر شده و مطالباتشان را بیان کردند.

محمد راضی جلالی نیز قول مساعد داد مطالبات گندمکاران از هفته آینده پرداخت می‌شود.

مطالبات گندمکاران خوزستان هفته آینده پرداخت می‌شود

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در این خصوص گفت: طبق اعلام دستگاه‌های ذیربط کشوری؛ پرداخت مطالبات گندمکاران استان، ظرف هفته آینده انجام خواهد شد.

محمد راضی جلالی اظهارکرد: پیگیری لازم از طریق دستگاه‌های کشاورزی مانند نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان هدفمندی یارانه‌ها بعنوان متولی پرداخت بهای گندم و سایر مراجع ذیصلاح انجام و مقرر شده دولت نسبت به پرداخت سریع مطالبات گندمکاران اقدام کند.

استاندار خوزستان نیز هفته جاری اعلام کرده بود مطالبات گندمکاران به زودی پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا تاکنون هفت هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران خوزستان بابت خرید تضمینی گندم پرداخت شده است این در حالی است که تاکنون مطالبات آنها به بیش از ۲۷۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha