فرماندار: روستاییان مهاباد از وام ۳.۵ میلیارد ریالی ساخت مسکن استفاده کنند

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به سهمیه یک‌هزار و ۴۰۴ موردی تسهیلات مقاوم سازی و ساخت مسکن روستایی در این شهرستان گفت: روستاییان از این وام ها که شرایبط مناسبی نیز دارند، استفاده کرده و خانه های خود را مقاوم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز چهارشنبه در نشست دهیاران شهرستان مهاباد اظهار کرد: از دهیاران و شوراهای اسلامی روستا انتظار داریم اطلاع رسانی لازم را برای دریافت این تسهیلات با بازپرداخت ۲۰ ساله در سطح روستا را انجام دهند.

وی اضافه کرد: امسال سهمیه شهرستان مهاباد یک هزار و ۴۰۴ واحد در نظر گرفته شده که در صورت اتمام امکان افزایش سهمیه برای سایر متقاضیان وجود دارد.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر اینکه بانک ها حق سخت گیری خارج از بخشنامه را ندارند، گفت: متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات مسکن مشکل ضمانت دارند می توانند در اسرع وقت به فرمانداری جهت رفع مشکل اطلاع دهند.

عباسی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود: مشارکت فراگیر در سطح شهر و روستا علاوه بر انتخاب شدن فرد اصلح زمینه اقتدار و قدرت نظام را در عرصه های داخلی و خارجی فراهم می کند.

فرماندار: روستاییان مهاباد از وام ۳.۵ میلیارد ریالی ساخت مسکن استفاده کنند

وی با اشاره به خدمات دولت در سطح روستاها گفت: هم اکنون گازرسانی به ۶۳ روستا، احداث زمین های ورزشی با امکانات با چمن مصنوعی، آسفالت مسیرهای روستایی و مدرسه سازی در اغلب روستاهای این شهرستان در حال انجام است.

وی در پایان از دهیاران و سایر روستاییان خواست نسبت به تصرف اراضی و منابع ملی حساس باشند و افراد متخلف را در شروع تخلف به نهادهای مربوطه معرفی کنند.

در ادامه جلسه تعدادی از دهیاران مشکلات و دغدغه های کاری خود و روستاهای خود را مطرح کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۹۷ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha