۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85499643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سمپاشی درختان سطح شهر زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از آغاز سمپاشی درختان سطح شهر توسط هشت گروه به منظور مبارزه با آفات گیاهی خبر داد.

اسماعیل موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی آفات گیاهی شامل انواع شته‌ها در این برهه از سال شیوع پیدا می کنند و موجب تضعیف درختان و بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش جمعیت این آفات برای مبارزه با موج اول و دوم آنها، سمپاشی و تغذیه درختان فضای سبز آغاز شد.

این مسوول ادامه داد: گروه های سمپاشی چهار منطقه شهرداری با نظارت سازمان سیما، منظر و فضای سبز به صورت همزمان فعالیت خواهند کرد و مسیرهای سمپاشی به صورت روزانه و به تفکیک مناطق اطلاع‌رسانی می شود.

موسوی از شهروندان زنجانی خواست، همکاری‌های لازم را با عوامل شهرداری برای پیشبرد بهتر کارها داشته باشند و هنگام عملیات سمپاشی، درب ها و پنجره های مشرف به معابر را ببندند و از قرار دادن مواد غذایی در بالکن اجتناب کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان ادامه داد: همچنین شهروندان تا حد امکان از پارک کردن خودرو در مسیر سمپاشی و نزدیک شدن به اکیپ های سمپاش خودداری کنند.

وی با بیان اینکه سمپاشی درختان سطح شهر حدود یک ماه ادامه می یابد، خاطر نشان کرد: ساعات سمپاشی شبانه از ساعت ۲۲ تا ۶ بامداد است و مسیرهای سمپاشی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha