تدابیر لازم برای تسهیل مشارکت مردم آذربایجان غربی در انتخابات فراهم شود

ارومیه - ایرنا- رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای تسهیل مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز چهارشنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی افزود: فرمانداران و تمامی دست اندرکاران انتخابات تسهیلات لازم را جهت مشارکت اقشار مختلف در انتخابات پیش رو بکار گرفته و شرایطی فراهم شود که همه در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: انتخابات دوره قبل در زمستان بود و مناطق روستایی به راحتی می توانستند سر صندوق های رای حاضر شده رای بدهند اما با توجه به اینکه این دوره مصادف با فصل کار است ضروری است صندوق های رای یا اول صبح و یا بعد از ساعت چهار در روستاها مستقر شده و حتی ۲ بار صندوق های رای را به روستاها اعزام کنند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با تاکید برایجاد تسهیلات جهت حضور مردم مناطق عشایرنشین در انتخابات گفت: از همین حالا بررسی های لازم جهت اعزام صندوق های سیار به این مناطق صورت گرفته و همچنین آنتن این مناطق با حساسیت ویژه نیز مورد بررسی قرار گیرد تا در زمان انتخابات مردم این مناطق بدون هیچ مشکلی در انتخابات شرکت کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: ایجاد تمهیدات لازم برای مردم این مناطق جهت حضور در انتخابات از جمله عوامل افزایش مشارکت در انتخابات است که باید با جدیت دنبال شود.

وی تاکید کرد : محل استقرار شعبات اخذ رای در شهرها و روستاها مورد توجه قرار گرفته و امکانات لازم اعم از برق و تلفن و تجهیزات دیگر فراهم شود و فرمانداران اکیپی را جهت بازرسی از وضعیت این مناطق اعزام و تجهیزات لازم را به موقع فراهم کنند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی افزود: همچنین عوامل اجرایی ۲ ساعت قبل از آغاز رای گیری در محل حاضر شوند.

ابراهیمی ادامه داد: برای تهیه امکانات خودرویی و سایر امکانات برای برگزاری انتخابات از ظرفیت و امکانات تمام دستگاههای اجرایی، شهرداری و دهیاری ها استفاده شود.

وی با اشاره به افزایش مشارکت در انتخابات گفت: فرمانداری ها اقدامات صورت گرفته در ۳۲ ماه را آماده کرده و با حضور در صداو سیما به بیان آنها بپردازند.

ابراهیمی اظهار امیدواری کرد با بکارگیری تمامی ظرفیت ها،مشارکت حداکثری شاهد انتخاباتی باشکوه خواهیم شد.

تدابیر لازم برای تسهیل مشارکت مردم در انتخابات فراهم شود

به گزارش ایرنا، همچنین دراین جلسه فرمانداران برخی از شهرستانها بصورت و یبنار به ارائه نظرات خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha