فرماندار مهاباد: مشارکت حداکثری در انتخابات عاملی برای توسعه ملی است 

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات عاملی مهم در راستای توسعه ملی و اقتدار ایران اسلامی است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز چهارشنبه در نشست با معتمدان و سازمان های مردم نهاد شهرستان مهاباد افزود: سابقه درخشان جمهوری اسلامی ایران در برگزاری انتخابات‌ سالم و قانونی و ایجاد فضای آرامش و اطمینان در مردم، بسترهای لازم را برای تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در سایه خدمات دولت هم اکنون شهرستان مهاباد به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است، اضافه کرد: هم اکنون در بخش عمران و آبادانی ماهانه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارات شهرداری های تابعه در راستای توسعه زیرساخت های شهری پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در بخش درمان احداث ۲ بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی و ۹۶ تختی تامین اجتماعی در کنار بازسازی بیمارستان قدیم و همچنین ساخت چند خانه بهداشت در مناطق روستایی بخشی از خدمات دولت در این شهرستان است.

فرماندار مهاباد از الحاق ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همچنین در راستای بهبود وضعیت اجاره مسکن و احداث مسکن توسط متقاضیان هم اکنون واگذاری هفت هزار و ۱۷۹ قطعه زمین روستایی در دستور کار قرار دارد.

عباسی با اشاره به پروژه های گازرسانی و مدرسه سازی نیز گفت: در حال حاضر گازرسانی به ۶۳ روستا در دست اقدام بوده و بیش از ۳۰۰ کلاس درس نیز در حال احداث بوده که بخشی از آنها برای سال تحصیلی جدید مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: تفاوت قابل توجهی بین نمایندگانی که با حداکثر آرا انتخاب شدند با سایر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

سلام ستوده اضافه کرد: هر اندازه مشارکت بیشتر باشد به همان اندازه نیز می تواند انتظارات و مطالبات در سطح ملی بالا برد و ضروری بوده تمام شهروندان نسبت به مشارکت در این رویداد سیاسی اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: در مقابل نیز ارایه خدمات و جلب رضایت عموم مردم می تواند عاملی مهم برای حضور پررنگ و انگیزه برای مشارکت مردم در انتخابات باشد.

به گزارش ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha