۲۳۱ صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری در خوی آماده شد/ ۱۲ صندوق بیش از دوره گذشته

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: ۲۳۱ صندوق اخذ رای برای انتخابات هشتم تیر امسال در این شهرستان آماده شده که برای سهولت کار رای دهندگان ۱۲ صندوق نسبت به دوره قبل انتخابات بیشتر است.

کریم علی نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این صندوق ها در مناطق شهری، روستایی و عشایری شهرستان خوی مستقر خواهند شد تا همه افراد بتوانند به راحتی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کنند.

وی اضافه کرد: پس از دریافت دستورالعمل های انتخاباتی از سوی وزارت کشور، هیات اجرایی به همراه کارگروه ها، کمیته ها و نیز عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات در خوی ساماندهی شده و اقدامات لازم برای میزبانی از انتخاباتی باشکوه را فراهم کردند.

فرماندار خوی ادامه داد: با ساماندهی و تشکیل تیم های انتخاباتی، چهارهزار نفر برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

علی نژاد اظهار کرد: مردم خوی نظیر انتخابات گذشته با حضور پرشور خود در این دوره نیز در ابتدا مشارکت حداکثری را رقم خواهند زد و سپس انتخابی اصلح خواهند داشت تا زمینه ارتقای روزافزون ایران اسلامی فراهم شود.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی به موقع و هنرمندانه، آگاهی بخشی و تبیین دستاوردها به مردم در راستای مشارکت حداکثری گفت: این امر ضمن ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها به ویژه مشارکت سیاسی و حضور در انتخابات آتی شود.

به گزارش ایرنا، خوی بعد از ارومیه، دومین شهر بزرگ و پرجمعیت آذربایجان غربی است و نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha