تاکید نمایندگان مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بر برگزاری پرشور انتخابات

گرگان- ایرنا- نمایندگان مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت حضور پرشور مردم در صحنه‌های سیاسی از جمله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید محسن طاهری روز پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری گلستان اظهار کرد: مراسم افتتاحیه اجلاس خبرگان رهبری به دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی و آل‌هاشم به‌عنوان اعضای خبرگان رهبری مراسم دلچسبی نبود اما به دلیل دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیگیری کارهای کشور طبق روال قبل، مراسم افتتاحیه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد و اعضای هیات رئیسه و کمیسیون‌ها معرفی و تعیین شدند.

وی با بیان اینکه کمک برای حل مشکلات استان گلستان را یکی از وظایف خود می‌دانیم، ادامه داد: گرچه ما وظیفه اجرایی خاصی نداریم اما برای حل مشکلات استان در کنار مدیران هستیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک دغدغه بزرگ برای ملت، نیروهای انقلاب و مسوولان است که مسیر شهید جمهور ادامه پیدا کند و قدم‌های بزرگ دولت شهید رئیسی ناتمام باقی نماند.

وی دهه امامت و ولایت را بهترین فرصت برای جهاد تبیین و زمینه‌سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات دانست و افزود: باید برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنیم و در کنار آن، شاخص‌های شهید جمهور برای مردم تبیین شود تا فرد اصلح بر مسند ریاست جمهوری بنشیند.

تاکید نمایندگان مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بر برگزاری پرشور انتخابات

آخوند کمال غراوی، نماینده دیگر مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه تاکید کرد: باید دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم به‌ویژه جوانان تبیین و تشریح شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمن اعتقادات و امید مردم، دین اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی را هدف قرار داده و باید با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، وحدت و برادری بین مسلمانان را در دستور کار قرار دهیم.

غراوی ابراز داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت نشان داد مردم ایران قدرشناس مسوولان خدمت‌گزار هستند و باید این مساله را به‌عنوان یک دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ کرد.

وی افزود: مسوولان اجرایی، نظارتی و امنیتی ما طبق منویات رهبر معظم انقلاب و در چارچوب قانون اساسی انتخابات را برگزار کردند، استان گلستان در انتخابات رتبه سوم کشور را کسب کرد و ما امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری نیز گلستان شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشد و این رتبه ارتقاء یابد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: گلستانی‌ها برادری خود را ثابت کردند، ما در مجلس خبرگان رهبری برای تمامی جامعه ایران به ویژه برای مردم گلستان فراقومیتی و فراجناحی تلاش می‌کنیم و از هیچ کوششی برای رشد و توسعه استان فروگذار نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha