معاون استاندار گلستان: مشارکت در انتخابات موجب اقتدار و عزت ایران می‌شود

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: انتخابات بستر تغییر و تحول است و مشارکت در این رویداد مهم بستر اقتدار و عزت را برای کشور فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا سیدعلی مهاجر دوشنبه شب در نشست با فعالان و نخبگان شهرستان ترکمن اظهار کرد: اگر به دنبال تغییر و تحول هستیم و آینده کشور برای ما مهم است، راهی جز انتخابات وجود ندارد و قهر با صندوق‌های رای حق انتخاب و مشارکت در سرنوشت را به دیگران می‌سپارد.

وی خاطرنشان کرد: هر کس دل‌سوز ایران است باید مردم را به مشارکت دعوت کند و این حساسیت، مسولیت نخبگان، فرهیختگان و علما را بیشتر می‌کند.

رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: مهمترین مساله در انتخابات مشارکت حداکثری است و مهمترین مساله برای مشارکت حداکثری تبیین و امید آفرینی است که از فعالان و نخبگان جامعه انتظار داریم در این خصوص فعال باشند.

مهاجر ادامه داد: دشمنان، معاندین و بدخواهان ایران اسلامی تلاش می‌کنند امید را بر مردم ببندند و مردم را نسبت به آینده، نظام و انتخابات بی‌اعتماد و بدبین نمایند.

معاون استاندار گلستان گفت: پس از مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح در انتخابات مهم است، که شما می‌توانید با بیان معیارهای مهم و مفید برای کشور، زمینه انتخاب اصلح را فراهم نمایید.

سلامت انتخابات خط قرمز ما است

رییس ستاد انتخابات گلستان همچنین در نشست با اعضای ستاد انتخابات این شهرستان ترکمن با تاکید بر این که انتخابات خط قرمز ما است، بیان داشت: معایب و محاسن انتخابات گذشته در حوزه انتخابیه خود را بررسی نمایید چون شایسته نیست برگرزاری انتخابات پیش‌رو از انتخابات گذشته ضعیف‌تر یا یکسان باشد.

مهاجر افزود: خالصانه و بدون هیچ توقعی برای رضای خدا وارد این ماموریت مهم شده‌ایم و مشی رئیس‌ جمهور شهید که همان ولایت‌مداری و قانون‌مداری است را در پیش گرفته‌ایم.

معاون استاندار گلستان: مشارکت در انتخابات موجب اقتدار و عزت ایران می‌شود

وی اظهار کرد: رهبر انقلاب هم برای مردم، هم برای نامزدهای انتخاباتی و هم برای مجریان انتخابات، راهبردهایی را بیان داشته‌اند که اگر به آن جامه عمل پوشانده شود، کشور از صحنه‌های حساس، پیروز بیرون خواهد آمد.

مهاجر افزود: همه ما یک خانواده هستیم که باید با درک متقابل، با هم‌دلی، هماهنگی و تعامل به یک هدف مشترک که همان برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن است، برسیم.

وی یادآور شد: مردم عملکرد ما را با شعب اخذ رای ارزیابی خواهند کرد، برابر قانون همه امکانات دستگاه‌های اجرایی برای فراهم کردن بهترین شرایط برای اخذ رای از مردم، در اختیار شما قرار دارد، که می‌توانید از آن استفاده کنید.

معاون استاندار گلستان گفت: آموزش‌های واقعی و عملی در شعب را برنامه‌ریزی نمایید تا همه عوامل برگزاری در شعب با یکدیگر هماهنگ شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha