وقوع ۶ مورد سانحه رانندگی با ۳۶ مصدوم در جاده‌های مازندران

ساری-ایرنا- سخنگوی اورژانس مازندران گفت:‌ در شبانه روز گذشته ۶ حادثه ویژه ترافیکی در این استان رخ داد که منجر به اعزام نیروهای اورژانس، خدمات رسانی و انتقال ۳۶ مصدوم این حوادث به مراکز درمانی شد.

به گزارش ایرنا، زکریا اشکپور روز شنبه با ارائه گزارش فعالیت ۲۴ ساعت گذشته نیروهای اورژانس مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در ساعت ۱۱ صبح روز ۱۸ خرداد براثر انحراف پژو پارس در مسیر بابلسر آمل پنج نفر مصدوم شدند که به بیمارستان شفا بابلسر منتقل شدند.

وی ادامه داد:‌ همچنین عصر همان روز در ساعت ۱۶ و ۱۸ دقیقه برخورد ۲ دستگاه پراید در مسیر ساری تاکام هشت نفر مصدوم برجا گذاشت که با حضور نیروهای اورژانس و انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومان به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران اضافه کرد: درساعت ۱۶ و ۱۶ دقیقه روز گذشته در برخورد خودروهای نیسان و پراید در مسیر گلوگاه نیالا، ۶ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه، منتقل شدند.

وی به حادثه جاده ای دیگر در ساعت ۱۸ و ۵۸ دقیقه که در هجدهم خرداد ماه رخ داد اشاره و تصریح کرد: دربرخورد خودروهای سواری در شهرستان نکا پنج نفر مصدوم شدند که به بیمارستانهای امام حسین (ع) و بوعلی نکا منتقل شدند و در ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه همان روز دربرخورد ۲ دستگاه پراید در محور هراز هفت نفر مصدوم شدند که به بیمارستانهای سوم شعبان دماوند و درمانگاه گزنک منتقل شدند.

اشکپور توضیح داد: در ساعت ۱ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز نیز انحراف خودروی پراید در مسیر زرین آباد بعد از بیمارستان زارع پنج نفر مصدوم شدند که به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

وقوع ۶ مورد سانحه رانندگی با ۳۶ مصدوم در جاده‌های مازندران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha