۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85502116
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اهدای ۸۰ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کردستان+فیلم

سنندج- ایرنا- بهزیستی کردستان با همراهی خیرین و به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) ۸۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان زیرپوشش این نهاد در استان اهدا کرد.

به گزارش ایرنا، اداره کل بهزیستی کردستان در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از خانواده‌های نیازمند و به مناسبت سالروز ازدواج حصرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)،۸۰ سری جهیزیه شامل ۱۱ قلم وسایل ضروری زندگی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به زوج‌های جوان زیرپوشش این نهاد اهدا کرد.

مدیرکل بهزیستی کردستان در آیین که با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی دیگر از مسئولان در سالن اجتماعات سرای سالمندان سنندج برگزار شد، گفت: سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی، طیف وسیعی از افراد جامعه را زیرپوشش قرار داده است لذا برای کمک به این افراد نیازمند همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها است.

اهدای ۸۰ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کردستان+فیلم

حسین رسولی با بیان اینکه در دولت سیزدهم و با نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به قشر ضعیف جامعه، اتفاقات خوبی در حوزه بهزیستی افتاد که برقراری مستمری خانواده‌های تحت پوشش، افزایش ۵۰ درصدی مستمری مددجویان و افزایش سرانه مراکز روزانه و شبانه روزی بهزیستی از جمله این اقدامات است.

وی برگزاری آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت، تخصیص ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبارات از محل سفرهای اول و دوم، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی، پرداخت ودیعه مسکن بلاعوض به مددجویان و بهره مندی هزار و ۶۶۶ خانوار از کمک بلاعوض تامین و ساخت مسکن را از دیگر اقدامات ماندگار دولت شهید رئیسی به بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی کردستان یادآور شد: امروز نیز این ۸۰ سری جهیزیه با کمک منابع مالی سازمان بهزیستی، اعتبارات داخلی و کمک‌های خیرین تهیه شده و در اختیار زوج‌های جوان قرار می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha