۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 2222
کد خبر: 85502292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تدارک ۱۶۷ شعبه اخذ برای انتخابات ریاست‌ جمهوری در الیگودرز

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار الیگودرز گفت: ۱۶۷ شعبه اخذ رأی شامل ۸۲ شعبه شهری و ۸۵ شعبه روستایی آماده برگزاری انتخابات ریاست‌ جمهوری در این شهرستان است.

ایمان خسروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابن تعداد ۹۹ شعبه ثابت و ۶۸ شعبه سیار برای شهرستان تعیین شد.

وی افزود: فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتحابیه این شهرستان نیز آغاز و همه عوامل موظف به انجام وظایف قانونی خود هستند.

فرماندار الیگودرز با اشاره به شروع فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در این راستا هیات اجرایی کار خود را با همان اعضای هیأت‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفند سال قبل انتخابات را برگزار کردند، ادامه خواهد داد ، ضمن آنکه عوامل اجرایی شعب اخذ رأی را نیز همان افرادی تشکیل خواهند داد که در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی همکاری داشتند.

خسروی با تاکید بر فراهم شدن تمهیدهای لازم برای برگزاری باشکوه، سالم و قانونمند انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان افزود: طبق قانون، در زمان رای گیری فقط به ۲ مدرک هویتی شناسنامه و کارت ملی نیاز است که بایستی اطلاع رسانی کامل و دقیق انجام شود.

وی همچنین تصریح کرد: تعداد و مکان شعب اخذ رای در شهرستان الیگودرز مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت که از ۱۶۷ شعبه اخذ رأی (۸۲ شعب شهری و ۸۵ شعبه روستایی) ۹۹ شعبه ثابت و ۶۸ شعبه سیار برای شهرستان تعیین شد.

فرماندار الیگودرز با اشاره به ضرورت تشکیل هیات اجرایی گفت: آقایان حبیب جمشیدی، غلامرضا لونی، سید محمد حسینی، علی اکبر توکلی، سید عقیل موسوی، محمد کرمزاده، مصطفی ورمزیاری، ابوالفضل اسماعیلی و محمد اشکش در کنار فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و رئیس ثبت احوال این شهرستان اعضای هیات اجرایی انتخابات را تشکیل می دهند.

به گزارش ایرنا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha