دشمن از تکرار الگوی رییس جمهور شهید در انتخابات ایران بیمناک است

اصفهان_ایرنا_ رئیس ستاد انتخابات استان و معاون استاندار اصفهان گفت: دشمن در انتخابات آینده، از تکرار الگوی شهید آیت‌الله ابراهیم رییسی بعنوان رییس جمهور اسلامی ایران، بیمناک است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز شنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی استان اصفهان که با موضوع«جهاد تبیین_مشارکت عمومی در انتخابات» برگزار شد، افزود: در نظام جمهوری اسلامی ما کوشیدیم آن را به دولت اسلامی تبدیل کنیم و آنچه دشمنان را می‌ترساند ارائه همین الگوست.

وی بیان کرد: مردم مراسم تشییع بسیار باشکوهی برای شهدای خدمت و شهید جمهور برگزار کردند اما نباید بین حضور برای شرکت در آیین تشییع شهدای خدمت و حضور پای صندوق‌های رای تناقض باشد، بلکه باید حضور مردم در صحنه به نظام اسلامی شکوه بخشد چرا که مردم بسترساز حاکمیت هستند و باید این حاکمیت و حکمرانی را بدست اهلش بسپارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تاکید کرد: ما در انتخابات ریاست جمهوری ابتدا وظیفه برگزاری این رویداد باشکوه و سپس ترغیب مردم برای آمدن به پای صندوق‌های رای را بر عهده داریم.

وی ادامه داد: در این راه از هر ظرفیت باید استفاده و از مردم دعوت شود تا برای حفظ خون شهدای خدمت، پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: مردم باید با انتخابی آگاهانه، فردی را بر مسند ریاست قوه مجریه برگزینند که خلق و خویی شبیه شهید جمهور داشته باشد و پایبند به رهبری، پاسدار خون شهدا و مدافع مردم محروم بوده و دلبسته دنیا نباشد.

وی به نقش افراد متنفذ و استفاده از ظرفیت حسینیه‌ها و مساجد در برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به این مطلوب باید شبانه‌روز تا زمان برگزاری انتخابات تلاش کرد تا استمرار نظام انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات باشکوه تثبیت شود.

جان نثاری بیان کرد: مساله اصلی بر سر شخصیت شهید آیت‌الله رییسی نیست، بلکه مساله ادامه راه ایشان بعنوان یک الگوی ریاست جمهوری است که گذشته را برای به فراموشی سپردن و کار را برای آیندگان این جایگاه سخت کرد.

وی گفت: در ساختار حکومت اسلامی باید ابتدا انقلاب اسلامی، سپس نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی شکل بگیرد و آنچه در دولت سیزدهم اتفاق افتاد، تکوین نظام جمهوری اسلامی بود.

معاون استاندار اصفهان بیان کرد: دولت شهید آیت‌الله رییسی یک الگو برای رییس جمهور کشورمان ارائه داد و اگر ۳۳ ماه خدمت ایشان را از ابتدای انتخابات تا ریاست جمهوری مرور کنیم متوجه می‌شویم که بسیاری از فضایل اخلاقی را در مناظره‌ها رعایت و در دوران خدمت نیز به مردم صادقانه خدمت کرد.

وی اضافه کرد: شهید رییسی یک مخروبه را تحویل گرفت اما حاضر نشد هیچ وقت اشکالات دولت‌های گذشته را بیان کند تا مبادا دشمنان ما شاد شوند.

جانثاری گفت: در ولایتمداری ایشان کوچکترین شائبه‌ای وجود نداشت و او هرگز در مقابل رهبری قرار نگرفت و هر آنچه رهبری صلاح می‌دانست، انجام می‌داد.

وی تاکید کرد: ما رییس جمهوری می‌خواهیم که دوشادوش مردم بوده و خاضع باشد اما در مقابل استکبار نیز محکم بایستد و چنین فردی الگوی حکمرانی اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد: مگر می‌توان با تفکر غربگرایی، نظام جمهوری اسلامی را تشکیل داد و ما باید دولت و جامعه اسلامی را بدست یک رییس جمهور ولایتمدار بسپاریم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بعنوان یک الگوی موفق در جهان ارائه شده و اگر در آمریکا علیه صهیونیست شعاری داده می‌شود به پشتوانه جمهوری اسلامی و الگوی اسلامی است.

جانثاری همچنین حضور ۶۵ هیات خارجی در مراسم تشییع پیکر رییس جمهور را نشانه روابط دیپلماسی عزتمندانه ایران عنوان کرد و گفت: روابط ایشان در امور بین الملل، طرح‌ها و گره‌های چندین ساله کشور را گشود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: در طول تاریخ پس از حکومت حضرت علی(ع) هیچ حکومت خدایی بعنوان الگو نداشتیم تا زمانی که پس از سال ها جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و سپس دولت رجایی بر سر کار آمد.

وی خاطر نشان کرد: دولت رجایی یک الگوی دولت اسلامی و مردمی بود و این راه در زمان دولت سیزدهم تکرار شد و ما اکنون وظیفه داریم تا در عرصه انتخابات به هر اندازه که نفوذ و مسوولیت داریم در این راه قدم برداریم.

معاون استاندار اصفهان تاکید کرد: رییس جمهور آینده ایران نیز باید همین گونه و گوش به فرمان ولی فقیه بوده و دشمنان را برای ایجاد تفرقه بین مردم و ولایت فقیه ناامید کند.

جان نثاری تاکید کرد: کسانی که سیاست و حکومت را از هم جدا می‌دانند بویی از اسلام نبرده‌اند زیرا پیامبر از زمان مبعوث شدن بدنبال تشکیل حکومت اسلامی بود اما پس از وفات ایشان، حکومت اسلامی ادامه نیافت زیرا مردم آن زمان الگوی حاکمیت اسلامی را حفظ نکرده و به حکومت‌های دیگر تمکین کردند.

وی گفت: این اتفاق در تاریخ دیگر تکرار نشد تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی که امام خمینی(ره) حاکمیت را از طاغوت به جمهوری اسلامی تبدیل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha