معاون استاندار آذربایجان غربی: مصوبات محرومیت‌زدایی در راس امور قرار گیرد

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی گفت: محرومیت زدایی از شاخص‌های اجرایی ‌دولت‌ سیزدهم است و هیچ کم‌کاری در این خصوص قابل قبول نیست و باید تمامی مصوبات اجرایی شود.

به گزارش ایرنا، یاسر رهبردین روز شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی و محرومیت زدایی آذربایجان غربی افزود: پیگیری اتمام طرح‌های محرومیت زدایی مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت‌های مدیران دولت سیزدهم است و عزم جدی مدیران در این خصوص ضروری است.

وی ادامه داد: رفع موانع و توسعه خدمات رفاهی و اجتماعی در تمامی مناطق استان در اولویت قرار گیرد و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

رهبردین با تاکید بر پیگیری اتمام طرح‌های محرومیت زدایی مناطق محروم استان افزود: اتمام پروژه‌های عمرانی درمناطق کم برخورد و تسریع در بهره‌برداری از آنها از مطالبات مردمی است که به جد دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر جزییات مصوبات محرومیت زدایی در خصوص تحویل زمین تخصیصی ساخت مرکز جامع سلامت، احداث مرکز فنی و حرفه‌ای، ساخت مدرسه ۱۸ کلاسه در منطقه کشتارگاه ارومیه، احداث مدرسه ۲۴ کلاسه دخترانه و پسرانه، مرکز جامع سلامت، فضای سبز، ایستگاه پمپاژ فاضلاب، ورزشگاه چند منظوره، فرهنگسرا، مخزن پنج هزار مترمکعبی، آسفالت معابر و اصلاح روشنایی معابر مناطق بادکی وکشتارگاه ارومیه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین با اشاره به دیگر مصوبات بازآفرینی شهری افزود: احداث مدرسه ۱۲ کلاسه، هنرستان ۱۲ کلاسه، مرکز جامع سلامت، فضای سبز و پارک و سالن چند منظوره ورزشی در منطقه پشت‌تپ مهاباد از جمله دیگر مواردی است که باید در در روند اجرا آنها تسریع کرد.

رهبردین با اشاره به مصوبات شهرستان پیرانشهر نیز گفت: مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه سمیه، ساختمان سالن ورزشی طبقاتی، فضای سبز و آسفالت معابر در منطقه کهنه خانه پیرانشهر از جمله موارد است که نباید از آنها غافل شد.

به گزارش ایرنا، جلسه ستاد بازآفرینی و محرومیت زدایی آذربایجان غربی با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های خدمات رسان و عضو ستاد در محل استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha