۲۰۰ موکب برای جشن غدیر در شهرکرد تعیین شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۵
کد خبر: 85502597
۲۰۰ موکب برای جشن غدیر در شهرکرد تعیین شد

شهرکرد- ایرنا- دبیر جبهه فرهنگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقبال مردمی از جشن‌های غدیر گفت: برپایی ۲۰۰ موکب برای جشن عید غدیر در شهرکرد در دستور کار قرار گرفت.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عابدین کاظمی‌نیا شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برنامه‌های مرتبط با هماهنگی برگزاری جشن عید غدیر در شهرکرد از افزون‌بر ۲ ماه قبل آغاز شده است.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده با مسوولان مرتبط هم‌اکنون مسیر بلوار آیت‌الله کاشانی حدفاصل چهارراه هواپیمایی تا چهارراه دولت (چهارراه استانداری) برای برگزاری جشن عید غیر شهرکرد در نظر گرفته شده است.

۲۰۰ موکب برای جشن غدیر در شهرکرد تعیین شد

کاظمی‌نیا از تلاش‌ها و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد برای برگزارش جشن عید غدیر سال گذشته قدردانی و تصریح کرد: انتظار می‌رود این همکاری‌ها از سوی مجموعه مدیریت شهری، سایر دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و مردم برای برگزاری جشن عید غدیر سال‌جاری افزایش یابد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به جایگاه غدیر نیز گفت: غدیر از مهم‌ترین اعیاد اسلامی شیعیان است و باید هر سال پُررنگ‌تر و پُرشورتر برگزار شود و مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد امسال هم برای برگزاری برنامه‌های عید غدیر همکاری و کمک می‌کند.

۲۰۰ موکب برای جشن غدیر در شهرکرد تعیین شد

مصطفی حیدری تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود تا به‌مناسبت عید غدیر در سال‌جاری تخفیف‌هایی از سوی مدیریت شهری در شهرکرد لحاظ شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: برنامه‌محوری، پیام غدیر، انعکاس بین‌المللی و استفاده از استادان دارای علم و آگاهی ویژه جشن غدیر بسیار مهم است.

۲۰۰ موکب برای جشن غدیر در شهرکرد تعیین شد

ماشاءالله ایزدی تاکید کرد:نهادهای فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری برای برنامه‌های جشن عید غیدر توانایی خود را به منصه ظهور برسانند.

وی همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری جشن عید غدیر را ضروری دانست و اظهار داشت: برخی شهروندان متقاضی جشن‌های محله‌محور هستند که باید برنامه‌ای متمرکز برای آن‌ها پیش‌بینی و تالیفات مرتبط با غدیر رونمایی شود.

نایب‌رییس شورای اسلامی شهرکرد و رییس کمیسیون املاک و امور اداری این شورا نیز گفت: نیاز است که تمامی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای برگزاری باشکوه و پُرشور جشن عید غدیر همکاری کنند.

۲۰۰ موکب برای جشن غدیر در شهرکرد تعیین شد

فاطمه بیگی رفع کاستی‌های سال قبل در برگزاری جشن عید غدیر را ضروری اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون وضعیت روشنایی معابر شهرکرد مناسب نیست و به توجه بیشتر شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری نیاز دارد.

وی افزود: همکاری مساجحد و هیات‌های مذهبی به‌منظور برگزاری باشکوه و پُرشور جشن عید غدیر در دستور کار قرار گیرد.

رییس کمیسیون برنامه‌ریزی و بودجه شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: مجموعه مدیریت شهری برای برگزاری شکوه‌مند و اثرگذار جشن عید غدیر نهایت همکاری را با متولیان امر خواهد داشت.

۲۰۰ موکب برای جشن غدیر در شهرکرد تعیین شد

داوود نجفی تاکید کرد: در این راستا برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های کیفی، متنوع و اثرگذار مرتبط با جشن عید غدیر در دستور کار باشد.

رییس کمیسیون سامان‌دهی مشاغل و اقتصاد شهری شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: حمایت از برگزاری برنامه‌های برگزاری جشن عید غدیر جزو مهم‌ترین رسالت‌های قشرهای مختلف جامعه به‌شمار می‌رود.

۲۰۰ موکب برای جشن غدیر در شهرکرد تعیین شد

خداکرم عباسی تصریح کرد: در این راستا بهره‌گیری از ظرفیت اصناف و بازاریان می‌تواند به برگزاری بهتر و جامع‌تر برنامه‌های جشن عید غدیر کمک کند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: سیاست‌گذاری‌های صحیح باعث اثبات حقانیت شیعه در دنیا شده است.

۲۰۰ موکب برای جشن غدیر در شهرکرد تعیین شد

یوسف صادقی تاکید کرد: کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ چهارمحال و بختیاری از محل مسئولیت‌های اجتماعی خود به برگزاری جشن عید غدیر کوک کنند.

وی یادآور شد: شکوه بیشتر برگزاری برنامه‌های مرتبط با عید غدیر به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، بخش دولتیف خصوصی و گروه‌های مردمی نیاز دارد.

رییس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: برگزاری باشکوه برنامه‌های مرتبط با جشن عید غدیر به تقویت شیعه کمک می‌کند و در این راستا انتظار می‌رود منابع دائمی و پایدار برای این مهم پیش‌بینی شود.

۲۰۰ موکب برای جشن غدیر در شهرکرد تعیین شد

محمدرضا بیاتی تصریح کرد: افزایش برگزاری برنامه‌های جشن عید غدیر از یک روز به ۲ روز در دستور کار قرار گیرد تا بتوان جشن‌های محله‌محور را به آن اضافه کرد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد نیز گفت: سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اقلام مختلف فرهنگی و تبلیغاتی برای برگزاری جشن عید غدیر در شهرکرد خریداری و به هیات‌ها واگذار شد.

۲۰۰ موکب برای جشن غدیر در شهرکرد تعیین شد

اکبر ایازی تاکید کرد: امسال برنامه‌های مرتبط با روز جشن عید غدیر در شهرکرد ۲۰۰ موکب برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سال گذشته نیز جشن غدیر با استقبال گسترده مردم در شهرکرد و سایر شهرها برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha