دستگیری سارق گوشی‌های تلفن همراه یک زوج بلاگر در کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: سارقی که از یک زوج بلاگر سفر در بوستان غربی طاقبستان، ۲ دستگاه گوشی را به سرقت برده بود با تلاش ماموران این اداره شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی کرمی با اعلام این خبر افزود: پس از ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت ۲ دستگاه گوشی آیفون از یک زوج بلاگر از اهالی شهرستان آمل در استان مازندران، رسیدگی فوری به موضوع حسب دستور فرمانده انتظامی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی خود موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار کرمانشاه شده و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ کرمی اضافه کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها و روبرو شدن با دلایل و مستندات ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت از این زوج آملی اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کرد شب حادثه با شناسایی طعمه های خود تا نیمه های شب حوالی چادر مسافرتی آن ها پرسه زده و پس از آن با استفاده از تیزبر و پاره کردن چادر اقدام به سرقت ۲ دستگاه گوشی آیفون متعلق به افراد مالباخته کرده است.

وی اضافه کرد: کاراگاهان در ادامه و با راهنمایی متهم، موفق شدند هر ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه را نیز در منزل خواهر این شخص کشف و به صاحبان آن ها تحویل دهند.

سرهنگ کرمی در پایان از تشکیل پرونده ای در این راستا و معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با مجرمان و سارقانی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود باعث ایجاد ناامنی شوند برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این زوج پس از سرقتی که از آنها انجام شد این امر را در فضای مجازی انتشار داده بودند تاکید کرد: آنها با انتشار این پست در فضای مجازی نحوه کشف و دستگیری سارق را با مشکلاتی مواجه کرد ضمن آنکه این زوج بلاگر سفر باید قاعدتا به این امر واقف باشند که در مکانی اسکان پیدا کنند که پارک مسافر باشد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند هرگونه مشکلی در امور انتظامی را باید سریعا از طریق مبادی قانونی مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha